هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است و چرا؟

می‌دانیم که هیومیک اسید از جمله کودهای ارگانیک و تحریک کننده رشد می‌باشد.. به طور کل هیومیک اسید نسبت به سایر کودهای شیمیایی ضرری ندارد و می‌تواند به بهبود محصولات کمک کند ولیکن نیاز است به نکاتی توجه داشت که به آن ها اشاره می کنیم.

چنانچه عموما از هیومیک اسید برای مزارعی استفاده می شود که خاک نامناسبی دارند.

در پاسخ به سوال هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است، نیاز می‌دانیم بیان داریم که هیومیک اسید به هیچ عنوان ضرری برای گیاهان ندارد و می‌توان از آن برای تمامی گیاهان استفاده نمود لذا اگر می خواهید بدانید کود هیومیک اسید برای چه گیاهانی مناسب است؟ می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

این تصور وجود دارد که از کود هیومیک اسید نباید برای گیاهان حساس استفاده شود در حالی که این گفته درست نیست زیرا کود هیومیک اسید به هیچ عنوان ضرری به گیاهان حساس نمی رساند.

ولیکن اگر در این مسئله تردید دارید میتوانید با کارشناسان ایران سان لایت تماس حاصل نموده و از راهنمایی های تخصصی ایشان بهره مند گردید..همچنین می‌توان از کود هیومیک اسید با دوز بسیار کم برای گیاهان حساس استفاده نمود تا گیاه دچار آسیب نگردد.

هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است

هیومیک اسید چه ضرری دارد؟

شاید اغلب افراد با خود بگویند آیا هیومیک اسید دارای معایبی هم می باشد؟

پاسخ به این سوال باید بگوییم کود هیومیک اسید بر خلاف سایر کودهای شیمیایی هیچ گونه ضرری به محیط زیست نمی‌رساند ولیکن نیاز است در میزان مصرف هیومیک اسید دقت لازم را داشت چرا که اگر در میزان مصرف این کود اشتباهی رخ دهد گیاهان دچار سوختگی و همچنین مسمومیت مواد غذایی می شوند.

منظور از مسمومیت مواد غذایی این است که تمامی کودهایی که برای تقویت گیاهان استفاده می‌شوند دستور مصرف انحصاری خود را دارد و اگر کوددهی گیاهان مطابق با این دستور مصرف پیش نرود گیاهان آسیب می‌بینند.

در دستور مصرف کودها به نکاتی مثل روش مصرف کود برای گلدان‌های آپارتمانی، باغ‌ها و مزارع و حتی گلخانه نیز اشاره می گردد.

همچنین به میزان نیاز گیاهان از کود هیومیک اسید اشاره شده است.

این نکته حائز اهمیت است که برخی کودهایی که با عنوان کود هیومیک اسید روانه بازار می شوند تقلبی هستند به همین سبب نمی توانند مواد مورد نیاز گیاه را برایش تامین می کنند و بالعکس باعث ایجاد آسیب های شدید به گیاهان و خاک می گردد..

بنابراین توصیه می‌کنیم کود هیومیک اسید را حتماً از مرکز فروشی معتبر و مطمئن تهیه کنید که از اصالت کیفیت کود هیومیک اسید مطمئن گردید..

بدین جهت می توانید با ایران سال لایت یکی از بهترین مراکز فروش محصولات رشد گیاه تماس حاصل نمایید..

یکی از مزایای تهیه محصولات از ایران سان لایت، تضمین کیفیت و قیمت این محصولات می‌باشد که می‌توانید از هر تا سر ایران جهت تهیه این محصولات اقدام کنید.

بهره گیری از هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است؟

در استفاده از هیومیک اسید خوب است که برای برخی گیاهان از محلول پاشی استفاده نمود.

چه بسا محلول پاشی هیومیک اسید برای گیاهانی که دارای برگ‌های حساسی هستند مضر می‌باشد

فرضا بهره‌گیری از هیومیک اسید برای بنفشه آفریقایی که دارای برگ های حساسی می باشد مضر است و ممکن است استفاده از این کود برای بنفشه آفریقایی سبب سوختگی و آسیب دیدن است برگهای گیاه شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم از محلول پاشی هیومیک اسید برای گیاهانی که حساس هستند و برگ های ظریفی دارند خودداری کنید.

به طور کل در استفاده از پود هیومیک اسید باید به نکات زیر توجه داشت:

  • توجه به نحوه مصرف کود هیومیک اسید
  • توجه به میزان مصرف هیومیک اسید که باید مطابق با دستور مبتنی بر بسته بندی کود باشد
  • زمان استفاده از کود هیومیک اسید
  • تهیه مناسب‌ترین نوع کود هیومیک اسید به طور مثال مایع، گرانول و پودری
  • تهیه کود از بهترین مرکز تولیدی که کیفیت محصول را تضمین می نماید
  • و..

بنابراین در پاسخ به سوال هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است باید بگوییم اگر به موارد گفته شده اهمیت دهید و مطابق با توصیه‌های مطابق با بسته‌بندی کود عمل کنید گیاهان به هیچ عنوان دچار آسیب نمی‌شوند..

دریافتیم که باید از محلول پاشی کود هیومیک اسید بر روی گیاهان حساس و دارای برگهای زرد نیز به طور جد جلوگیری نمود.

هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است

چگونگی استفاده از کود هیومیک اسید

همانطور که پیشتر اشاره نمودیم بسیار مهم است که در استفاده از کود هیومیک اسید مطابق با مقدار تعیین شده روی بسته‌بندی کود عمل نمود چرا که اگر استفاده بیشتری از میزان تعیین شده کود شود، گیاهان دچار آسیب می‌شوند.

چه بسا می‌توان این کود را با تضمین کیفیت و قیمت از ایران سان لایت تهیه نمود..تنها کافیست با شماره های درج شده در صفحه سایت تماس حاصل گردد.

چه بسا خوب است که بیان داریم این کود برای گیاهان آپارتمانی مناسب می باشد  به شرطی که گیاهان حساس نباشند..به همین سبب توصیه می کنیم از آنجا که این کود مناسب گیاهان آپارتمانی هم می باشد با توجه به نوع گیاه ابتدا از مشورت کارشناسان بهره مند گردید.

مزایای تهیه هیومیک اسید از ایران سان لایت

در این بخش قصد داریم به عللی که باعث می شوند ایران سان لایت تا به امروز یکی از محبوب ترین مراکز فروش محصولات رشد گیاه باشد اشاره نماییم..

بنابراین اگر همچنان در تهیه محصولات مورد نیاز خود از ایران سان لایت تردید دارید پیشنهاد می کنیم مطالب ذیل را مطالعه نمایید.

1.تضمین میزان کیفیت و قیمت محصولات

همانطور که بیان گردید ایران سان لایت کیفیت تمامی محصولات خود اعم از کود سه بیست، کود آهن و نیز هیومیک اسید و..را تضمین می نماید و افراد می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب به تهیه هر یک از این محصولات بپردازند.

بنابراین با پرداخت هزینه ای مناسب و به صرفه می توان کود هیومیک اسید و.. را با کیفیت بالا و دارای گارانتی اصالت تهیه نمود.

2.تخصص بالای کارشناسان

کارشناسان ایران سان لایت دارای تخصص بالایی بوده و افراد می توانند جهت رفع ابهامات و سوالات خود با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند و از راهنمایی های تخصصی کارشناسان بهره مند گردند.

3.ارسال محصولات به سر تا سر ایران

فراهم بودن امکان تهیه محصولات ار سر تا سر ایران این امکان را فراهم نموده که خدمات رسانی ایران سان لایت تنها به محدود به نقطه ای خاص نبوده و افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از ایران سان لایت تهیه نمایند..

4.ارسال سریع و ایمن محصولات خریداری شده

چه بسا محصولات ایران سان لایت در سریع ترین زمان با حفظ سلامت و ایمنی محصول خریداری شده به دست مشتریان می رسد.

آیا می توان از هیومیک اسید برای درختان میوه استفاده نمود؟

بله این کود می تواند کمبود عناصر موجود در خاک را جبران کرده و برای درختان میوه مفید باشد لذا می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمود.

مزایای کود هیومیک اسید چیست؟

افزایش مقاومت گیاهان - تقویت خاک - مصرف کمتر آب - رشد بهتر گیاهان و..

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *