نمایش 1–16 از 24 نتیجه

پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه

پروژکتور و پنل رشد گیاه چیست؟

همه گیاهان برای رشد به نور نیاز دارند و هیچ گیاهی نیست که بدون  نور بتواند رشد کند. اما همه ی مکان های رشد گیاه از نور کافی خورشید بهره مند نمی شوند و در رشد و پرورش گیاهان اختلال ایجاد می کند. در این مواقع است که پروژکتور رشد گیاه می تواند به یک راه حل بسیار عالی تبدیل شود. پروژکتور رشد گیاه یاریگر مناسبی خواهد بود و نمی توان آن را نادیده انگاشت.

اگر شما نیز از نور کافی برای پرورش گیاهان برخوردار نیستید کافیست در این مطلب با ما همراه باشید چرا که فروش پروژکتور و پنل رشد گیاه با بهترین قیمت و کیفیت از طریق این صفحه و گروه ایران سان لایت فراهم شده است. پس برای کسب اطلاعات و خرید پروژکتور رشد گیاه ادامه ی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

پروژکتور رشد گیاه (لامپ مخصوص پلنت) چیست؟

پروژکتور رشد گیاه، یا همان لامپ مخصوص پلنت (Plant Lamp)، یک نوع لامپ که به منظور تامین نور مصنوعی مورد نیاز برای رشد و توسعه گیاهان استفاده می‌شود. این لامپ‌ها اغلب از دیودهای الکترولومینسانس تشکیل شده‌ اند و طیف نوری خاصی را تابانده و به گیاهان اجازه می‌ دهند که با استفاده از فرایند فتوسنتز انرژی نور را به انرژی شیمیایی تبدیل کنند. ویژگی‌ ها و کاربردهای پروژکتورهای رشد گیاه بسیار زیاد می باشد.

پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه

  • طیف نوری مخصوص: این لامپ‌ها معمولاً دارای طیف نوری مخصوصی هستند که به طور مستقیم بر رشد و توسعه گیاهان تأثیر می‌گذارد. اغلب از طیف‌های نوری قرمز، آبی و سفید در آن‌ها استفاده می‌شود که بهترین عملکرد را برای فتوسنتز و تشکیل کلروفیل در گیاهان فراهم می‌کند.
  • صرفه‌جویی در انرژی: از آن جا که پروژکتورهای رشد گیاه معمولاً از لامپ های کم مصرف استفاده می‌کنند، این لامپ‌ها انرژی کمتری مصرف می‌کنند و برای محیط زیست مفید تر هستند.
  • افزایش رشد گیاهان داخلی: پروژکتورهای رشد گیاه، برای رشد گیاهان داخلی که به نور طبیعی آفتاب نیاز دارند وقتی که نور کافی در اطراف آن‌ها وجود ندارد، بسیار مفید هستند. به علاوه برای گیاهانی که نیاز به طول روز نوری بیشتر دارند، مثل گیاهان گلخانه‌ای، این لامپ‌ها امکان رشد بهتر و سریع‌تر را فراهم می‌کنند.
  • تنظیمات مختلف: پروژکتورهای رشد گیاه به امکان تنظیمات مختلفی مانند شدت نور، دوره‌های روشنایی و… و طیف نوری قابل تنظیم برای مراحل مختلف رشد گیاهان مجهز هستند.

به طور کلی پروژکتور رشد گیاه به عنوان یک راهکار مؤثر و نوین در کمک به رشد سالم گیاهان در شرایط داخلی و محدود، مورد استفاده قرار می‌گیرند و به افراد علاقه‌مند کمک می‌کنند تا گیاهان خود را بهتر مدیریت کنند و عملکرد و کیفیت محصولات را افزایش دهند.

بهترین برند های پروژکتور رشد گیاه

بسیار مهم است که پروژکتور رشد گیاه در بهترین کیفیت ممکن و  جزو بهترین مارک لامپ رشد گیاه در ایران به فروش برسد ولیکن از آنجایی که اغلب افراد شناخت کافی از این محصول را ندارند اهمیتی به نوع کیفیت و برند پنل رشد گیاه مانند پروژکتور رشد گیاه سامسونگ مدل ‏HLG LM301B نمی دهند.

پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه

در حالی که حائز اهمیت است که جهت کارکرد و دوام بهتر پروژکتور، بهتر است این محصول در بهترین نوع برند که دارای رضایت خاطر بیشتری بین عموم است تهیه گردد. شما می توانید پیش از خرید در مورد بهترین برند پروژکتور رشد گیاه از طریق مطالب زیر اطلاعات کسب کنید :

پروژکتور های مارس هایدرو – مقایسه سری TS و SP از پروژکتورهای برند MARSHYDRO

بهترین پروژکتور های رشد گیاه 2021 به انتخاب کاربران سایت آمازون

مزایای پروژکتور رشد گیاه چیست؟

مهم ترین مزایای پروژکتور رشد گیاه که خرید انواع آن از طریق این صفحه برای شما فراهم شده است به این شرح می باشد :

  • کیفیت بالای محصول
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • بیشترین شبیه سازی نور خورشید
  • مناسب بودن پروژکتور های رشد گیاه برای پرورش گل های آپارتمانی
  • فراهم بودن امکان خرید محصول در اندازه های متفاوت و کاربردی

پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه

پس با خیال راحت با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به کسب اطلاعات لازم از سوی متخصصین فروش ایران سان لایت بپردازید.

همچنین اگر در مورد خرید پروژکتور و پنل رشد گیاه مناسب خود مطمئن هستید کافیست از همین صفحه به خرید آن اقدام فرمایید و با کیفیت ترین پنل رشد گیاه را دریافت نمایید.

پروژکتور یا پنل رشد گیاه به چه منظوری استفاده می شود؟

چرا از پروژکتور رشد گیاه یا پروژکتور رشد گیاه فول اسپکتروم استفاده می کنیم؟ علت ساخت و عرضه این محصول چیست و چگونه می توان از آن استفاده نمود..در ادامه نیز به این سوالات با پرداختن به چندین نکته اساسی اشاره می کنیم..لذا بیان می داریم:

پروژکتور رشد گیاه یک نوع لامپ رشد گیاه محسوب می شود که بسته به نیاز کسانی که به فکر پرورش گیاه هستند می توانند به شکل فول اسپکتروم باشند یا حتی بخشی از طیف نوری آنها بیشتر از سایر طیف ها باشد که کمک به مراحل مختلف رشد گیاه  خواهد کرد.

هدف از تأمین نور مصنوعی مورد نیاز گیاهان به وسیله پروژکتور و پنل رشد گیاه چیست؟ هدف این است که هم به کمک ال ای دی رشد گیاه که مقرون به صرفه ترین و بهترین گزینه برای نور رسانی هستند نور مورد نیاز مراحل مختلف رشد تأمین گردد و هم اینکه برای فضاهای بزرگ نیازی به خریدن تجهیزاتی با پرتاب نور ضعیف نباشد.

به عبارت دیگر..

پروژکتور رشد گیاه ال ای دی که هم اکنون در فروشگاه ایران سان لایت از توان 10 تا 900 وات به فروش می رسند می توانند تا 6 متر مربع را پوشش دهند که در مدل های 10 تا 900 وات برای شما عزیزان لنز پرتاب نور هم قرار داده ایم تا نسبت به سایر محصولات بازار، تا 2 متر پرتاب نوری بیشتری داشته باشد و به 8 متر مربع نیز برسد که قطعا هزینه کلی شما را بسیار کاهش خواهد داد.

اکنون که با ضرورت خرید پروژکتور رشد گیاه آشنا شدید قصد داریم 5 دلیل برای شما بیاوریم که چرا علاوه بر پوشش دهی فضای بیشتر و نوررسانی فول اسپکتروم به شکل متغیر باید این تجهیزات را خریداری کنید. در ادامه این مطلب با 5 دلیل اصلی همراه شما هستیم.

5 دلیل که به شما می گوید چرا به پروژکتور رشد گیاه نیاز دارید؟

چطور می شود که تصمیم می گیریم از پروژکتور رشد گیاه استفاده کنیم؟ آیا پنل رشد گیاه می تواند آنطور که توقع داریم ثمربخش باشد..؟ در ادامه نیز به این سوالات پاسخ می دهیم و بیان می داریم چرا پروژکتور رشد گیاه تا این حد مورد استفاده قرار می گیرد؟ و دلایل استفاده از پروژکتور رشد گیاه چیست؟

همانطور که گفتیم یکی از دلایل خرید پروژکتور و پنل رشد گیاه در اوایل ایده ساخت و تولید این تجهیزات پوشش دهی فضای بیشتر با خرید یک نوع از وسایل بجای خرید عمده وسایلی با پرتاب نور ضعیف تر بود. اما در ادامه با پیشرفت تکنولوژی و بررسی دقیقتر رفتار و نیازهای رشد گیاهان متوجه شدند که گیاهان فقط به دریافت نور نیاز ندارند بلکه مسأله اصلی در مورد شدت نور دریافتی و طیف آن است.

در این قسمت 5 دلیلی که برای شما بیان می کنیم که شاید به عنوان مزیت خرید پروژکتور مخصوص رشد گیاه نیز باشند به شما می گویند که چرا به پروژکتور رشد گیاه مخصوصا از نوع فول اسپکتروم نیاز دارید:

  • فضا

    برای فضاهای بزرگ اگر بخواهید از لامپ های ال ای دی رشد گیاه به شکل معمولی استفاده کنید که پرتاب نور زیادی هم ندارند هم باید تعداد زیادی از آنها را استفاده کنید و هم برای رسیدن میزان نور کافی باید توان بالا را خریداری کنید.

    نصب این همه تجهیزات قطعا فضای زیادی را از شما می گیرد اما اگر بجای اینکار پروژکتور مخصوص رشد گیاه خریداری کنید هم هزینه کمتری پرداخت می کنید و هم همان میزان نوردهی و شدت نور را با صرف فضای کمتر تأمین خواهید کرد.

  • طیف نوری

    حتما شنیده اید که ال ای دی رشد گیاه معمولی که مخصوص رشد گیاه هستند به شکل ترکیبی از نورهای قرمز و آبی به کار می روند و به همین دلیل محیط را بنفش رنگ می بینیم که در مقالات این سایت در مورد آن صحبت کرده ایم.

می دانیم که نور آبی برای گل دهی و نور قرمز با هدف مرحله رویشی گیاه استفاده می شود اما استفاده از پروژکتور رشد گیاه فول اسپکتروم هدف دیگری دارد که ناشی از شواهد علمی است.

پروژکتور رشد گیاه فول اسپکتروم همانطور که از نام آنها مشخص است تمام طیف نوری خورشید را دارند چرا که مشخص شده حتی نور UV (از نوع UVA) نیز برای برخی گیاهان مفید است و وجود آن برای رشد بهینه گیاه ضروری است.

ضمن اینکه برخی از گونه های گیاهی نیاز به نسبت خاصی از نور آبی و قرمز و شدت خاصی از نور UV نیاز دارند که فقط با پروژکتور رشد گیاه می توان این نیاز را برطرف ساخت.

پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه

  • کنترل نور توسط پروژکتور رشد گیاه

    در مورد قبلی متوجه شدید که که علاوه بر نوع طیف نوری باید شدت آن نیز تحت کنترل باشد و برخی گیاهان فقط به نور آبی و قرمز نیاز ندارند.

    مورد بعدی که با سیستم های پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه دست یافتنی است این است که میزان نوردهی نیز بازدهی بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال در مرحله جوانه زنی 16 ساعت نوردهی و 8 ساعت خاموشی، مرحله رویشی 18 ساعت نوردهی و 6 ساعت خاموشی و مرحله گلدهی نیز 12 ساعت نوردهی و 12 ساعت خاموشی مورد نیاز است. در این سیستم می توان به صورت خودکار تنظیمات مورد نیاز را اعمال کرد. این دلیل نیز یکی ازدلایل استفاده از نور مصنوعی برای گلخانه نیز هست.

  • سیستم خنک کنندگی

    یکی از دلایل کاهش عمر لامپ های رشد گیاه یا از بین رفتن آنها بخاطر داغ شدن در طی فعالیت و نوردهی است..اما اکثر این دستگاه ها مجهز به سیستم خنک کنندگی هستند که راندمان کاری و طول عمر آنها را به شدت افزایش می دهند و این مزیتی است که در سایر سیستم ها دیده نمی شود.

  • استفاده گسترده

    با توجه به اینکه پروژکتورها متناسب با مراحل مختلف رشد گیاه طراحی و ساخته می شوند به همین دلیل با رعایت فاصله مناسب از تاج گیاه (حداکثر تا 1 متر) و شدت نور و میزان نوردهی مناسب، می توانید برای کشت های هیدروپونیک، ژئوپونیک و ایروپونیک نیز استفاده کرد. حتی گیاهان کوچک و میکروگرین ها نیز می توانند به خوبی توسط این دستگاه ها رشد پیدا کنند.

با وجود این مزایا است که شما می توانید مطمئن باشید که این محصول مناسب ترین تجهیزات گلخانه ای برای پرورش گیاهان می باشد.

توجه داشته باشید نوری که از این محصول یعنی پروژکتور رشد گیاه ساطع می شود به خوبی ی تواند جایگزین نور خورشید شود و هیچ کم و کسری نخواهد داشت.

قیمت پروژکتور رشد گیاه 

پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه بسته به توان و یا قدرت شدت نور و همچنین لنز دار بودن ال ای دی های مخصوص رشد گیاه و مساحتی که نیاز دارید قیمت متفاوتی پیدا می کنند.

فروشگاه ایران سان لایت که معتبرترین و بهترین فروشگاه داخلی در زمینه فروش پروژکتور رشد گیاه و ال ای دی فول اسپکتروم، می باشد، محصولات خود را متناسب با نیاز شما روانه بازار کرده و حتی کلیه محصولات 20 تا 50 وات خود را مجهز به لنزهای با قدرت پرتاب نور بیشتر تا 2 متر کرده است تا بتوانید با صرف هزینه کمتر همان کارایی و راندمان را دریافت کنید.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی 6 ماهه بوده و در خرید بالای 300 هزار تومان نیز مشمول ارسال رایگان خواهید شد.

می توانید قبل از سفارش محصولات با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان بهترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

پس برای خرید پروژکتور رشد گیاه ، مناسب برای انواع پرورش گیاهان با ما تماس بگیرید و به کسب اطلاعات بپردازید.

پروژکتور رشد گیاه و پنل رشد گیاه

چرا ایران سان لایت؟

شاید با خود بگویید چطور است که ایران سان لایت بهترین مرکز فروش پنل یا پروژکتور رشد می باشد و مزیت تهیه این محصول از ایران سان لایت چیست؟ چرا باید پنل رشد گیاه را از ایران سان لایت تهیه نمود؟

در ادامه نیز به این مسئله می پردازیم و علت برتری ایران سان لایت را بیان می داریم..

بگذارید با یک سوال شروع کنیم..

چگونه می توان به مرکز فروشی جهت تهیه پنل یا پروژکتور رشد گیاه اعتماد نمود؟ چه چیزی باعث می گردد آدمی بخواهد از مرکز فروشی خاص به تهیه پنل رشد گیاه بپردازد؟

باید بیان داریم یکی از مهم ترین علل اعتماد به مرکز فروش پنل رشد گیاه، این است که مرکز فروش کیفیت محصول خود را تضمین نماید و با وجود بالاترین سطح کیفیت و کارکرد نیز آن را در مناسب ترین قیمت تهیه کنند.

منظورمان از قیمتی مناسب، قیمت بسیار کمی نیست که تعجب برانگیز باشد..بلکه منظورمان این است افراد پس از اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود با توجه به کیفیت بالای محصول آن را به سبب به صرفه تر بودن از بابت کیفیت بالا و قیمت نیز تهیه کنند.

ایران سان لایت به سبب اهمیت زیادی که به رضایت خاطر مشتریان می دهد تمامی محصولات خود اعم از پروژکتور رشد گیاه را در بالاترین و بهترین سطح کیفیت به عرضه رسانده و در مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

اعتماد سازی ایران سان لایت به مشتریان سبب گشته ایشان با خیال راحت به تهیه محصولات مورد نیاز خود بپردازند و نگرانی از بابت تهیه محصولات مورد نیاز خود از ایران سان لایت نداشته باشند.

بنابراین خریداران می توانند جهت تهیه پنل رشد گیاه و کسب اطلاع از قیمت روز این محصول با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.