میزان نور مصنوعی برای بابا ادم

بابا ادم که به آن گیاه گوش فیلی یا آلوکازیا می گویند یکی از گیاهانی است که برگ های پهنی دارد و به سبب ساقه های بلند و طویلی که دارد در بین افراد بیشماری محبوب و دوست داشتنی جلوه می نماید؛ این گیاه آپارتمانی به سبب محبوب بودن در خانه های بسیاری از افراد مهمان بوده و تماشای آن از گوشه خانه لذت فراوانی برای اهل خانه تداعی می سازد.

لذا آگاهی از میزان نور مصنوعی برای بابا ادم یکی از مهم ترین نکاتی است که افرادی که این گیاه آپارتمانی را دارند باید به آن توجه داشته باشند و از طریقه نور مصنوعی برای بابا ادم مطلع باشند.

بنابراین لازم دانستیم درباره این موضوع صحبت کنیم تا با تزریق نور مصنوعی به گیاه بابا ادم بتوان به خوبی از آن نگهداری نمود و از بابت عدم نور کافی یا تابش بسیار زیاد نور طبیعی و مصنوعی به بابا ادم این گیاه خراب نشده و بتواند زیبایی و طراوت خود را حفظ نماید.

نور مصنوعی برای بابا ادم

طریقه نور مصنوعی برای بابا ادم

به طور کل طریقه نور مصنوعی برای بابا ادم و نیز نگهداری از گیاه گوش فیلی مسئله ای نگران کننده نیست و می توان به راحتی از آن نگهداری نمود و طراوت موجود بر این گیاه را حفظ نمود..

زیرا سرسبزی برگ های این گیاه آنقدر زیباست که سبب می گردد میزان نور مصنوعی برای بابا ادم بسیار مهم تلقی گشته و به میزان تابش نور بر آن اهمیت زیادی قائل شد.

لذا اگر نور مصنوعی با لامپ رشد گیاه بابا ادم با شدت و میزان زیادی به آن تابیده گردد برگ های بابا ادم آسیب دیده و می سوزند و در صورتی که لامپ رشد با نور مصنوعی خود به اندازه کافی به گیاه نتابد برگ های گیاه دیگر به زیبایی قبل سبز نبوده و تغییر رنگ می دهد.

لذا نیاز است که نحوه استفاده از لامپ رشد گیاه به صورت تخصصی توسط متخصصین امر لحاظ گردد.

بنابراین با این توصیفات نیاز است که نور مصنوعی برای بابا ادم به میزان کافی پس از کسب اطلاع از متخصصین این زمینه انجام گیرد تا با اطمینان تمام از بابت میزان نور مصنوعی بر بابا ادم بتوان به خوبی از آن نگهداری و مراقبت نمود.

تصورات اشتباه درباره میزان تابش لامپ رشد گیاه برای بابا ادم

? یکی از تصورات اشتباه رایج درباره نور مصنوعی برای گیاه بابا ادم این است که برخی تصور می کنند چون گیاه گوش فیلی برگ های سبز و پهن و نیز ساقه های طویلی دارد نیاز است که برای حفظ این زیبایی میزان نور مصنوعی و طبیعی بر گیاه بابا ادم باید زیاد بوده تا به سبب فراوان بودن میزان تابش نور مصنوعی بر گیاه، برگ ها به خوبی زیبایی خود را حفظ نموده و سرسبزتر و طویل تر گردند.

در صورتی که اصلا اینطور نیست و گیاه بابا ادم برای حفظ برگ های زیبا و ساقه های طویل خود نیاز به نور طبیعی و نور مصنوعی ملایم و متوسطی دارد نه به گونه ای که این نور نه خیلی زیاد نه خیلی کم باشد و به خوبی بتواند طراوت و شادابی گیاه گوش فیلی یا بابا ادم را به مدت طولانی حفظ نماید.

? یکی دیگر از تصورات اشتباه درباره این گیاه عدم نیاز آن به نور مصنوعی می باشد. در حالی که هر یک از گیاهان آپارتمانی برای حفظ طراوت و زیبایی و سلامتی رشد خود علاوه بر تابش نور طبیعی نیاز به تابش نور مصنوعی دارند.

نور مصنوعی برای بابا ادم با چراغ رشد گیاه سبب می گردد این گیاه حتی در زمان هایی که خورشید در دلِ آسمان نیست به خوبی رشد کرده و به رشد خود ادامه دهد و تنها به نور طبیعی خورشید وابسته نباشد و به میزان مورد نیاز در طول روز از نور مصنوعی لامپ رشد گیاه بهره ببرد.

نور مصنوعی برای بابا ادم

مزایای بهره گیری از نور مصنوعی برای بابا ادم

نور مصنوعی با لامپ رشد گیاه برای بابا ادم از این لحاظ مزیتی بسیار مهم و کاربردی محسوب می گردد که می توان با بهره گیری از لامپ رشد گیاه با نور ال ای دی گیاه را رشد داده و به سبب عدم بهره گیری بابا ادم از نور در طی شبانه روز از میزان رشد گیاه کاهش نگردد..

زیرا به واسطه نور مصنوعی بر بابا ادم این گیاه به خوبی می تواند رشد کند و این نیز وابسته به نور مصنوعی لامپ رشد گیاه با میزان نوری ملایم و متوسط می باشد که توسط متخصصین تعیین می گردد.

لذا از دیگر مزایای نور مصنوعی برای بابا ادم عبارتند از:

? میزان تابش نور مصنوعی بر بابا ادم را می توان کنترل نموده و به هر میزان مورد نیاز از تابش نور استفاده نمود.

? میزان فاصله لامپ نور مصنوعی از گیاه بابا ادم قابل کنترل و جا به جایی می باشد که سبب می گردد دیگر نگران سوختن برگ های گیاه و یا تابش نورِ کم لامپ به گیاه نبود.

? می توان در هر شرایط آب و هوایی گیاه را از نور مصنوعی بهره مند نمود و دیگر رشد و نیاز بابا ادم به نور نیز به سبب شرایط آب و هوایی اعم از بارش برف و باران و..نیز به تاخیر نخواهد افتاد.

? گیاه بابا ادم به سبب بهره گیری از نور مصنوعی در طی شبانه روز (البته با میزان نور انحصاری) می تواند به خوبی رشد نموده و در هر ساعات از شبانه روز از تابش نور لامپ رشد گیاه بر خود بهره مند گردد و به واسطه دریافت این نور به میزان اندازه برگ های گیاه سرسبزتر و ساقه های آن طویل تر گردند.

و..

بنابراین بهره گیری از نور مصنوعی برای بابا ادم سبب می گردد افراد خیالشان از بابت دریافت نور کافی و به اندازه گیاه راحت بوده و شاهد رشد گیاه شان باشند چنانچه ذکر کردیم در هر شرایط آب و هوایی در خانه می توان با لامپ رشد گیاه ال ای دی نور مورد نیاز بابا ادم را برای آن فراهم نمود.

علت بهره گیری از نور مصنوعی برای بابا ادم

همانطور که پیشتر اشاره گردید:

گیاه بابا ادم دارای برگ های سبز و پهن و نیز ساقه هایی طویل است که بدین سبب نیاز است:

این گیاه از میزان نوری مناسب در طی شبانه روز بهره مند گردد و در صورتی که این میزان نور فرا تر از حد لازم یا کمتر از آن گردد بابا ادم به خوبی رشد نکرده و سرسبزی برگ ها و طویل بودن ساقه هایش را از دست می دهد و به کندی رشد می کند به نحوی که انگار اصلا رشد نکرده است.

بابا ادم نیاز دارد که فارغ از بهره مندی از نور طبیعی خورشید در منزل نیز از نور مصنوعی هم بهره مند گردد تا مدت زمان رشد گیاه بیشتر از آنچه که می تواند باشد نگردد و بتوان به خوبی در گوشه ای از منزل با بهره گیری از لامپ رشد گیاه بر گیاه گوش فیلی یا بابا ادم نیز نیازهای آن را تامین و فراهم نمود.

لذا باید توجه داشت پیش از اقدام به تهیه لامپ رشد گیاه برای بابا ادم نیاز است که حتما از متخصصین امر مشورت نمود تا در صورت نیاز گیاه از این لامپ بهره مند شد تا تفاوت لامپ رشد گیاه با لامپ معمولی نیز به صورت تخصصی مشخص گردد.

زیرا ممکن است  بنا به تشخیص متخصصین گیاه بابا ادم مد نظر به خوبی رشد نموده و از نور بهره مند بوده باشد و نیاز کمی به نور مصنوعی داشته باشد ولیکن برعکس ممکن است این گیاه جهت رشد خود نیاز زیادی به نور مصنوعی داشته باشد و این نیز با تشخیص متخصص بسیار راحت قابل شناسایی می باشد.

در صورتی که نور مصنوعی برای بابا ادم به میزان کمی نیاز باشد متخصصین میزان زمان کمی را برای بهره مندی بابا ادم از لامپ رشد گیاه لحاظ می دارند.

و اگر گیاه نیاز بیشتری به نور مصنوعی در طی شبانه روز داشت میزان زمان بیشتری برای این گیاه لحاظ می گردد تا در مدت زمانی مناسب کمبود نور گیاه جبران شده و بتواند به خوبی رشد کند.

نور مصنوعی برای بابا ادم

تهیه لامپ رشد گیاه از ایران سان لایت

لذا افراد می توانند جهت بهره گیری از نور مصنوعی برای بابا ادم از لامپ های رشد گیاه ایران سان لایت بهره مند گردند.

ایران سان لایت کیفیت و قیمت این لامپ ها را تضمین نموده و به خریداران اطمینان می دهد که بهترین لامپ را تهیه می کنند.بدین سبب جهت تهیه لامپ رشد گیاه و کسب اطلاع از قیمت می توان با شماره درج شده تماس حاصل کرده یا بر روی لینک کلیک نمود.

آیا لامپ رشد گیاه سبب رشد بابا ادم می گردد؟

بله این لامپ سبب می گردد گیاه بابا ادم در هر شرایط آب و هوایی از نور بهره مند گشته و به واسطه آن به خوبی رشد کند.

آیا گیاه بابا ادم تنها به نور مصنوعی نیاز دارد؟

خیر این گیاه باید از نور طبیعی خورشید و هم نور مصنوعی لامپ رشد گیاه در طی شبانه روز بهره مند گردد تا بتواند به خوبی رشد کرده و طراوت خود را حفظ کند.افراد می توانند جهت اطلاع از قیمت لامپ رشد گیاه به سایت رجوع کنند.

نیاز است که بابا ادم به میزان زیادی از نور مصنوعی بهره مند گردد؟

خیر گیاه بابا ادم نباید به میزان زیادی در برابر تابش نور قرار گیرد زیرا ممکن است برگ ها سوزانده شوند و برگ های گیاه آسیب ببینند.

4.6/5 - (37 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *