پکیج های کود صفر تا صد گلدهی بایوبیز و ادونس به منظور راحتی هر چه بیشتر شما تهیه شده اند تا برای تقویت رشد گیاهان در طول دوره گلدهی و میوه دهی به دنبال کودهای ارگانیک و مناسب نباشید. در واقع شما با خرید این پکیج ها تمامی محصولات مورد نیاز گیاهانتان را در یک بسته بندی خواهید داشت که با این کار هم در وقت و هم در هزینه های شما نسبت به خرید تکی صرفه جویی زیادی می شود. اما سوالی که بسیاری از شما از ما پرسیده بودید این بود که کدام یک از پکیج های گلدهی که در سایت موجود هستند بهتر است و اساسا چه فرقی با هم دارند. ما نیز تصمیم گرفتیم تا به مقایسه جامع و کامل این دو پکیج صفر تا صد گلدهی بپردازیم.

تفاوت پکیج های کود صفر تا صد گلدهی بایوبیز و ادونس

در حال حاضر بهترین پکیج های کود گلدهی مربوط به دو شرکت ادونس و بایوبیز هستند. ترکیبات و فرمولاسیون محصولات این دو شرکت کاملا طبق نیاز گیاهان شما در این مرحله بوده و نیاز به استفاده از هیچ کود دیگری نخواهید داشت. اما سوالی که می خواهیم به آن پاسخ دهیم این است که ما دو پکیج در سایت مخصوص گلدهی تعریف کرده ایم: پکیج کود گلدهی بایوبیز و پکیج کود گلدهی ادونس؛ چه فرقی بین این دو پکیج وجود دارد؟ کدام یک بهتر است؟

ابتدا اجازه بدهید ترکیبات داخل این دو پکیج را بررسی کنیم:

ترکیبات پکیج کود گلدهی بایوبیز

ترکیبات پکیج کود گلدهی بایوبیز شامل کود بایو گرو، کود بایو بلوم، کود بایو هون، کود تاپ مکس، کود آلگامیک و کود فینیش هستند.

ترکیبات پکیج کود گلدهی ادونس

ترکیبات پکیج کود گلدهی ادونس شامل کود کانیشر بلوم، کود باد فکتوری ایکس، کود سنسی زایم، کود باد کندی، کود بیگ باد، کود ادونس راینو اسکین، کود ادونس کربولود، کود ادونس نیروانا و کود فینیش هستند.

تفاوتی که بین پکیج های کود صفر تا صد گلدهی وجود دارد باید در ترکیبات این دو پکیج بررسی کرد.

  • محصولات آنزیمی

اولین تفاوت بین این دو پکیج در محصولات آنزیمی است یا به عبارتی کودهایی که آنزیم های مختلف در خود قرار داده اند تا ترکیبات و مواد ضروری مورد نیاز گیاه با سرعت و کیفیت بیشتری تولید شوند. در پکیج کود گلدهی بایوبیز این کار بر عهده کود بایو هون است. این محصول بیش از 13 نوع آنزیم در خود قرار داده که با فعالیت خود نه تنها جذب مواد غذایی را بیشتر می کنند بلکه به جابجایی هر چه بهتر و بیشتر نیز کمک می کنند. همچنین علاوه بر آنزیم ها دارای مواد معدنی کلاته شده و آمینواسیدهای مختلف نیز هست.

در پکیج کود گلدهی ادونس، کود سنسی زایم این وظیفه را با بیش از 80 نوع آنزیم بر عهده گرفته است. این آنزیم ها با تجزیه سریع و کارآمد بافت های مرده ریشه گیاه و نشاسته و کربوهیدرات و افزایش جمعیت باکتریایی مفید به جذب حداکثری کلیه مواد غذایی و انتقال بهتر آنها کمک می کنند. بنابراین هر دو محصول یک وظیفه بر عهده دارند اما به شیوه متفاوت عمل می کنند.

  • محصولات تراکم بخشی

کودهای تراکم بخشی محصولاتی هستند که سبب افزایش تعداد، سایز و حجم محصولات گیاه شما می شوند. در پکیج های کود صفر تا صد گلدهی بایوبیز و ادونس این کار بر عهده محصولات مختلفی است. به عنوان مثال در پکیج گلدهی بایوبیز این کار بر عهده کود تاپ مکس است که علاوه بر وظیفه گفته شده عطر و طعم محصولات را بهتر کرده و با کلیه محیط های کشت نیز سازگار است. البته کود بایو بلوم نیز چنین کاری انجام می دهد.

در در پکیج گلدهی ادونس این کار بر عهده کودهای کانیشر بلوم، باد کندی، بیگ باد، نیروانا و کربولود است. بنابراین در پکیج ادونس بیشتر از بایوبیز به مسأله تراکم بخشیدن به محصولات نیز توجه شده است که در پکیج بایوبیز کودهای کمتری با نقش تراکم بخشی هستند.

پکیج های گلدهی بایوبیز و ادونس

  • کودهای بهبود دهنده عطر و طعم

در پکیج های کود صفر تا صد گلدهی باید محصولاتی هم باشند که علاوه بر سایز و تعداد، عطر و طعم محصولات نیز بیشتر شود. در پکیج کود گلدهی بایوبیز، این کار بر عهده محصولات بایو بلوم، تاپ مکس و بایو گرو است. اما در پکیج کود گلدهی ادونس این کار بر عهده محصولاتی مثل کانیشر بلوم A&B، باد فکتور ایکس، باد کندی و نیروانا بوده و در نتیجه تعداد محصول سفارشی سازی شده برای این کار بیشتر هستند.

  • کودهای محافظتی

گیاهان در دوره گلدهی انرژی بسیار زیادی مصرف می کنند تا گلدهی یا میوه دهی موفقی داشته باشند بنابراین باید علاوه بر تقویت شدن با مواد مغذی مختلف به صورت منظم و با کیفیت بالا، در برابر عوامل بیماری زای مختلف و شرایط استرس زای محیطی نیز مصون بمانند.

در پکیج کود گلدهی ادونس این کار بر عهده کود راینو اسکین است. عملکرد این کود بخاطر وجود پتاسیم سیلیکات در ترکیبات آن است که در برابر تنش و استرس های محیطی مقاومت زیادی اعمال می کنند تا گیاه در هیچ شرایطی آسیب نبیند و با تولید محصول کمتر مواجه نشود.

در پکیج کود گلدهی بایوبیز این کار بر عهده کود آلگامیک است که از گیاه در برابر شرایط استرس زا و بیماری زایی مختلف سد حفاظتی می سازد. این کود با قدرت تحریکی عالی و داشتن مواد مغذی کمیاب و هورمون های گوناگون سرعت رشد و کیفیت گلدهی را بسیار بالا برده است.

  • قابلیت استفاده به شکل اسپری برگی

کودهایی که برای گیاهان استفاده می شوند برخی از آنها را فقط باید در پای گیاه و اطراف ریشه ها ریخت اما برخی دیگر را بر روی برگ های گیاه اسپری می کنند و دسته سوم کودها نیز برای هر دو حالت قابل استفاده هستند. چنانچه کود گلدهی در دسته سوم باشد فوق العاده عالی است.

در پکیج کود گلدهی ادونس محصول راینو اسکین را نمی توان به شکل اسپری برگی استفاده کرد در حالی که محصول رقیب آن در پکیج گلدهی بایوبیز، امکان استفاده به شکل اسپری برگی را دارد. ضمنا در پکیج ادونس کود نیروانا قابلیت استفاده به شکل اسپری برگی را دارد.

  • میزان مصرف کود

محصولاتی که در پکیج کود گلدهی بایوبیز هستند معمولا به میزان 2 تا 5 میلی لیتر در هر بار استفاده می شوند این در حالی است که محصولات پکیج کود ادونس به میزان 2 میلی لیتر مصرف می شوند و تقریبا میزان مصرف کود مورد نیاز گیاه به نصف می رسد. با این حال پکیج ادونس 3 محصول بیشتری داشته و قیمت بیشتری هم دارد.

  • فناوری pH Perfect

فناوری و تکنولوژی ساخت pH Perfect ویژگی است که برای کودهای شرکت ادونس استفاده شده است. این ویژگی شما را نسبت به تنظیم pH محیط کشت پس از هر بار مصرف کود بی نیاز می کند چرا که ثابت باقی مانده است. کودهای بایوبیز چنین خاصیتی ندارند و شاید پس از مصرف pH محیط کشت تغییر کند که البته خیلی ساده و سریع تنظیم شده و مساله پیچیده ای نیست. بنابراین به این جنبه تفاوت و مقایسه بهترین پکیج های کود صفر تا صد گلدهی دقت ویژه داشته باشید.

  • محصول شستشوی نهایی محیط کشت

از دیگر تفاوت های بین پکیج های کود صفر تا صد گلدهی ادونس و بایوبیز، وجود محصولی برای شستشوی نهایی محیط کشت است. با اینکه هر دو پکیج چنین محصولی دارند اما باید دقت کرد که شرکت بایوبیز چنین محصولی تولید نکرده است که شاید به دلیل حلالیت بسیار بالا و سریع کودها و عدم رسوب آنهاست. با این حال کود ادونس فینیش جنبه مصرف عمومی دارد و می توان در کنار کودهای بایوبیز هم مصرف کرد به همین دلیل در پکیج کود صفر تا صد گلدهی بایوبیز هم قرار داده ایم.

پکیج گلدهی ادونس

شباهت پکیج های کود صفر تا صد گلدهی بایوبیز و ادونس

در مقایسه پکیج های کود صفر تا صد گلدهی علاوه بر وجود یکسری تفاوت ها، نقاط خاصی هم هستند که بین دو پکیج یاد شده، شباهت هایی نیز به چشم می خورند. در ادامه به بررسی این شباهت ها پرداخته ایم:

  • کودهای سازگار با محیط کشت های مختلف

یکی دیگر از جنبه های مقایسه ای بین پکیج های کود صفر تا صد گلدهی، وجود محصولاتی است که با کلیه محیط های کشت سازگاری داشته باشند. به عبارت دیگر کسانی که مشغول رشد و پرورش گیاهان مختلف هستند ممکن است از محیط کشت های گوناگون مثل هیدروپونیک (انواع محیط کشت هیدروپونیک)، ایروپونیک، سیستم کشت خاک و یا مدل های دیگر استفاده کنند. بنابراین بسیار مهم است که پکیج های کود صفر تا صد گلدهی که انتخاب می کنید دارای محصولات سازگار با محیط کشت های مختلف باشد.

در پکیج کود گلدهی ادونس، همه محصولات با کلیه محیط های کشت سازگاری دارند که نکته بسیار عالی و مهمی است. در پکیج کود گلدهی بایوبیز هم تمامی محصولات با محیط کشت های گوناگون سازگار هستند و محدودیتی وجود ندارد.

  • اعتبار بالا

یکی از ویژگی هایی که خیال خریداران و مصرف کنندگان را بابت تهیه پکیج های کود صفر تا صد گلدهی راحت می کند، اعتبار بالای برند است. برندهای بایوبیز و ادونس دو برند بسیار معتبر در سطح بین المللی هستند که با توجه به نیاز داخل نسبت به وجود کودهای قدرتمند و مؤثر اقدام به تهیه و وارد کردن این محصولات کرده ایم. شما می توانید با خیالی راحت و تضمینی این محصولات را تهیه کنید. تنها کافیست طبق شیوه مصرف و دستورالعملی که در صفحه هر محصول قرار گرفته اقدام نمایید.

  • اثربخشی

اثربخشی کودهای گلدهی اهمیت بالایی دارد و این تنها زمانی رخ می دهد که محصولات مورد استفاده فرمولاسیون دقیق و درستی داشته باشند و البته شما نیز دقیقا طبق شیوه مصرف عمل کنید و گیاهان و محیط کشت مناسب انتخاب کرده باشید. پکیج کودهای گلدهی ادونس و بایوبیز با فرمولاسیون دقیق و حرفه ای خود که حاصل چندین دهه مطالعه، تحقیق، بررسی و نظرسنجی از کشاورزان سراسر دنیاست توانسته اند محصولاتی تولید کنند که تمامی ویژگی های یک کود ایده‌آل برای دوران گلدهی را داشته باشد.

  • تعداد گیاهان سازگار با کود

یکی از دغدغه های پرورش دهندگان گل و گیاه چه در محیط داخلی منزل و محیط آپارتمان و چه در محیط بیرونی و گلخانه ها این است که کود خریداری شده با گیاهان آنان سازگاری کامل داشته باشد. از این جنبه هم که بررسی کنیم پکیج های کود صفر تا صد گلدهی ما از شرکت های بایوبیز و ادونس با کلیه گیاهان سازگاری کامل دارند. هر چند با برخی از گیاهان نتیجه بهتری خواهید گرفت که در صفحه توضیحات هر محصول معرفی کرده ایم.

پکیج گلدهی بایوبیز

جمع بندی مطالب

با توجه به مقایسه کاملی که بین بهترین پکیج های کود صفر تا صد گلدهی انجام گرفت مشخص کردن اینکه کدام یک از این پکیج ها بهتر هستند و برای خرید کردن شما را بیشتر توصیه می کنیم بسیار دشوار است. با توجه به اینکه تاکنون تمامی مشتریان ما نتیجه مطلوب از این دو پکیج و به عبارتی برندهای بایوبیز و ادونس داشته اند خرید این پکیج ها در نتیجه نهایی عالی و مطلوب خواهد بود.

شما می توانید با توجه به اهداف و بودجه ای که دارید و تفاوت های گفته شده بهترین پکیج را خریداری کنید. در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما نیز استفاده نمایید.

4.5/5 - (48 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *