لامپ رشد گیاه ارزان قیمت:

نور یکی از مواردی است که برای رشد و نموی گیاهان نیاز است. بعضی از گیاهان به نور بیشتر و دیگر گیاهان به نور کمتری نیاز دارند. در بعضی از شرایط ممکن است نور خورشید کاملا به گیاه نرسد و آن نور مورد نیاز گیاهان تکمیل نشوند. از همین رو در این شرایط باغبانان و کشاورزان باید به فکر نور های مصنوعی باشند تا نور مورد نیاز گیاهانشان را تکمیل نمایند.

به هرحال راه اندازی کشت و پرورش گیاه با هزینه هایی همراه است و در صورتی که محل کشت گیاهان دارای نور کافی و مناسب نباشد، تهیه و خرید لامپ رشد گیاه امری ضروری است، البته در صورتی که هنگام انتخاب به شدت دقت کنید نیاز نیست هزینه های گزافی را متحمل شوید.

تمامی نور ها و ال ای دی ها قیمت مناسبی ندارند و از قیمت های بالایی برخوردارند. در این قسمت به لامپ رشد گیاه ارزان قیمت می پردازیم تا بتوانید به راحتی برای گیاهانتان نور مودر نیازشان را تهیه نمایید.

لامپ رشد گیاه ارزان

لامپ رشد گیاه:

خورشید می تواند به کلی نور مورد نیاز گیاه را فراهم سازد اما رد بعضی از شرایط مانند گلخانه ها گیاهان نمی توانند نور کامل خورشید را دریافت کنند در یان شرایط باید از نور های یکه از 380 تا 740 نانو متر سهتند استفاده نمود.  بنابراین وجود هر دو طیف در یک لامپ رشد گیاه ضروری است. در واقع لامپ قرمز و طیف رنگی قرمز به گیاه کمک می کند تا ساقه تن بیش از اندزاه رشد نکند و کمک به باروری بهتر و فتوسنتز ان می کند و رنگ آبی باعث می شود تا گیاه به خوبی رشد کند و غنچه ها و میوه های مناسبی تحویل دهد.

لزوما بالا بودن قیمت لامپ های رشد گیاه نشان دهنده بالا بودن کیفیت آن نیست در این قسمت برخی از لامپ رشد گیاه ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم.

پروژکتور رشد گیاه ال ای دی:

پرروکتور رشد گیاه 50 وات با چیپ EPSTAR ساخت کشور تایوان، لامپ رشد گیاه ارزان قیمت از سان لایت است. در واقع یان مصحول یک اس ام دی رشد گیاه می باشد که دارای طیف رنگی بسیاری می باشد و نور دهی مناسبی دارد که حدود 2000 ساعت عمر مفید کارکرد را به شما نشان می دهد. مزیت های اس ام دی و پروژکتور های رشد گیاه نسبت به لامپ های رشد گیاه این سات که جیوه و حرارات کمتری را تولید کرده و انرژی بیشتری برای شما تولید می کند. این لامپ رشد گیاه ارزان قیمت است.

لامپ ال ای دی رشد گیاه 150 وات:

لامپ رشد گیاه ارزان قیمت با چیپ بریجیلوکس آمریکا، مدل TGLمی باشد که دارای یک فن و موتو رکوچک خنک کننده می باشد که نگران بیش از حد گرم شدن ان نباشید. این لامپ رشد گیاه 5000 ساعت عمر مفید دارد و 150 واتی می باشد. این محصول در فروشگاه سان لایت به همراه یک سال گارانتی معتبر و سه سال خدمات پس از فروش، به متقاضیان محترم فروخته می شود.

این لامپ جزو لامپ رشد گیاه ارزان قیمت می باشد. می توانید برای اطلاع زا قیمت این محصول با مشاورین سان لایت تماس حاصل فرمایید.

لامپ رشد گیاه ارزان

پروژکتور رشد گیاه فول طیف 100 وات (SMD):

لامپ رشد گیاه ارزان قیمت فول طیف 100 وات اس ام دی ایران سان لایت برای رشد تمامی گیاهان کاربرد دارد . در واقع در مکان هایی مانند گلخانه و یا مکان هایی که نورخورشید کمتر از 12 ساعت به گیاهان برخورد می کند باید از لامپ ها و پروژکتور های رشد گیاه استفاده کنید.. این پروژکتور اس ام دی رشد گیاه تمامی نیازات گیاه شما را برطرف می سازد.

قیمت پروژکتور رشد گیاه فول طیف 100 وات اس ام دی در مقایسه با سایر محصولات بازار بسیار مقرون به صرفه است و کارکرد عالی آن را تضمین می کنیم. شما می توانید برای خرید از همین صفحه اقدام کنید و حتی قبل از آن مشاوره رایگان بگیرید.

پروژکتور رشد گیاه 225 وات KINGLED مدل KL-N225:

پروژکتور رشد گیاه 225 وات KINGLED مدل KL-N225 محصولی دیگر از شرکت خوشنام ایرانی KINGLED است که مجهز به چیپ ها و درایو های اختصصاصی می باشد که پژوهشگران ایرانی توانسته از مدل ایارنی این محصول را به خوبی تولید کنند.

پروژکتور رشد گیاه 225 وات KINGLED مدل KL-N225 که یکی از پیشرفته ترین مدل های پروژکتور نوری برای رشد گیاه می باشد سبب شده تا با فناوری که دارد بتواند تمامی نور مورد نیاز گیاه را فراهم سازد مانند همان نوری که خورشید به گیاه می دهد اما در این لامپ رشد گیاه تمامی نور های مضر برای گیاه حذف شده است.

لامپ رشد گیاه ارزان

لامپ رشد گیاه ارزان 225 وات KINGLED مدل KL-N225 که شرکت فلیپس چیپ های ان را طراخی نموده است توانسه راندمان خوبی از خود نشان دهد. در بسیاری از لامپ های رشد گیاه شاهد این موضوع هستیک که انرژی که لامپ تولید می کند صرف گرما می شود و به بهترین شکل نور ار تامین نمی کند.این مسئله سبب می شود تا هزینه های برق شما بالا رفته و از سمت نیز گیاه تمامی نور مورد نیاز خود را دریافت نکند. تمامی این مشکلات با خرید پروژکتور رشد گیاه 225 وات KINGLED مدل KL-N225 حل می شود. برای بررسی مشخصات فنی و تست های صورت گرفته بر روی چیپ های LED شرکت فیلیپس، دیتاشیت در انتها برای دانلود قرار گرفته است.

برای خرید این لامپ رشد گیاه ارزان قیمت کلیک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *