اس ام دی رشد گیاه چیست؟

در واقع بهتر است پیش از صحبت راجب به اس ام دی رشد گیاه راجب به اس ام دی صحبت کنیم. اس ام دی SMD در واقع مخفف Surface mount device می باشد که به معنای نصب چیپ ها و در واقع قطعات الکترونیکی روی یک سطح با دستگاه پیک اند پلاس است. در این فناوری های اس ام دی چیب ها بر روی یک مدار قرار می گیرند.

در برخی از لامپ های رشد گیاه از اس ام دی رشد گیاه استفاده شده است که باعث افزایش رشد و نموی گیاهان می شود. کارکرد smd های رشد گیاه مانند ال ای دی (LED) ها می‌باشد در واقع یان نوع زا لامپ ها مزیت های بیشتری نسبت به لامپ های رشد گیاه دراند که در قسمت بعدی معرفی می کینم. همین مزیت‌ها باعث شده است امروزه مردم به جای استفاده از ال ای دی به سمت ساتفاده از اس ام دی های رشد گیاه برای تامین نور مورد نیاز گیاهان خود رفته اند.

شما می توانید به راحتی لامپ اس ام دی رشد گیاه را جایگزین ال ای دی های رشد گیاه نمایید. ایران سان لایت نمایندگی فروش اس ام دی رشد گیاه در ایران را دارد و به راحتی می توانید از این سایت خریداری نمایید.

اس ام دی رشد گیاه

اس ام دی رشد گیاه از نوع اسپکتروم چیست؟

یکی از سوالات عمده ای که هنگام خرید SMD برای مشتریان پیش می آید این است که اس ام دی رشد گیاه از نوع اسپکتروم چیست؟ در واقع منطور از فول اسپکتروم بودن نور های اس ام دی به این معنی است که تمامینور های مورد نیاز گیاه را فراهم کرده و ساطع می کند در واقع تمامی نوری که خورشید می تاباند را داراست. اما باید دقت کرد بعضی از موارد در این اس ام دی رشد گیاه رعایت نشده برای مثال ممکن است نور های ابی و سبز را به گیاه نرساند.

کیفیت نور اس ام دی رشد گیاه:

نور SMD SUPER IGL ایران سان لایت از نوع اسپکتروم بوده و طیف وسیعی از نانومترهای خورشید را شامل می‌شود تا نزدیک‌ترین شبیه‌سازی را نسبت به نور آفتاب داشته باشد. در واقع اگر بخواهیم بهص ورت دقیق تر به شما بگوییم این نور اس ام دی موجود در ایران سان لایت باعث می شود تا نوری حدود 380 تا730 را به گیاه بتاباند. همچنین در این smd رشد گیاه اشعه مادون‌قرمز اشعه های موجود در خورشید که اصلاح شدند و باری گیاه ضرری ندارد را در خود قرار داده است.

در کنار مواردی که گفته شد بهتر سات به شما بگویم مزیت این نوع لامپ نسبت به لامپ رشد گیاه این مورد می باشد که در ست هایی که قرار داده شده است نور بیشتری از خود ساطع می کند و دیگر نگران تامین نور مورد نیاز گیاه خود نمی خواهد باشید.

ساختار و مشخصات فنی SMD SUPER IGL

در ساختار محصولات smd رشد گیاه سری سوپر آی جی ال بر اساس ابعادی که دارند از 280 الی 1400 smd استفاده شده است که به خوبی بتوانند در پرورش گیاهان بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین جنس بدنه آن هیت‌سینک آلومینیومی آنودایز است که استفاده از آن در ساخت اس ام دی رشد گیاه چندین ویژگی را به همراه دارد.

این اس ام دی رشد گیاه به صورت الومینیومی طراحی شده است که به شما امکان می ددهد ان را در هر فضایی استفاده کنید در واقع به دلیل هیت سینک الومینومی ان گرما به اندازه مطلوب رد و بدل می شود و نیاز نییست نگران تولید گرمای بیش از حد این لامپ ها باشید.

جالب است بدانید که اس ام دی رشد گیاه سان لایت به دلیل داشتن یک لایه رویی نانویی در برابر رطوبت و ذرات اب مقاوم می باشد. شما می توانید در رطوبت های بیش از 90 از این اس ام دی رشد گیاه استفاده نمایید و نگران رطوبت و برخورد ذرات اب با این اس ام دی نباشید.

 

اس ام دی رشد گیاه

راندمان و مصرف انرژی SMD اس ام دی رشد گیاه:

این کیت ها و نور های اس ام دی رشد گیاه، با داشتن رانمدمان حداقل، بهترین نور را برای گیاهان شما فراهم می سازند. نور تولید شده توسط این کیت ها نسبت به ال ای دی ها برق بسیار کمتری را تولید کرده و نور بیشتری را برای گیاهان فراهم می سازد. در کیت اس ام دی رشد گیاه از هیت‌سینک‌های آلومینیومی استفاده شده است که حرارت را به خوبی پخش می‌کند و از گرم شدن خود لامپ جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد خود سطح smd که رو به گیاه است گرمای خیلی زیادی به آن انتقال دهد.

 

بهترین برندهای smd رشد گیاه

در این قسمت بهترین برند های اس ام دی رشد گیاه که در دنیا معروف هستند را به شما معرفی می کنیم :برندهای مارس هایدرو، اسپایدر، فیلیپس، سامسونگ، بریجیلوکس آمریکا و اپی لید و اپی استار تایوان و همچنین در بعضی نانومترها مانند 600 برند‌های دیگر مثل اسرام مطرح هستند . باید گفت که در مقابل برند های خارجی ایران سان لایت تواسنته است با قیمت و هزینه ای بسیار پایین تر با همان کیفیت مشابه برند های اصلی، اس ام ید رشد گیاه هایی را تولید کند که شگفت انگیزز است. کافی است شما قیمت smd رشد گیاه مارس هایدرو یا هر نوع پنل رشد گیاه smd وارداتی را بررسی نمایید تا متوجه این موضوع شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *