چرا کشاورزان به استفاده از کود فلورافلکس علاقه دارند؟

فلورافلکس (floraflex)  یکی از بهترین کودهای موجود در بازار جهانی و همچنین داخلی است که تمام نیازهای یک گیاه را در هر مرحله ای از رشد رفع می کند. وقتی که فصل باغبانی و نگهداری از گیاهان می رسد، انتخاب کود مناسب یک دغدغه و چالش اصلی به حساب می آید. باید کودی انتخاب کرد که تمام مواد مغذی یک گیاه را برای رشد کامل و بدون نقص فراهم کند. با این حال انتخاب کود مناسب کار بسیار دشواری است مخصوصا برای کسانی که اولین بار است وارد حرفه کشاورزی و باغبانی و کاشت گیاهان می شوند. کود فلورافلکس به خاطر راحت کردن این پروسه بسیار محبوب است.

کود فلورافلکس باعث شده تا کشاورزان و پرورش دهندگان گل و گیاه نگران تغذیه محصولات گیاهی نباشند، چون به خوبی می دانند اگر کود نامناسب انتخاب کنند، گیاه به خوبی و با سرعت کافی رشد نخواهد کرد. گیاهی که رشد درستی نداشته باشد خیلی بیشتر از سایر گیاهان در معرض بیماری و آفات مختلف قرار می گیرد.

از طرفی انتخاب کود مناسب و اینکه بسته بندی آن دستورالعمل دقیقی مبنی بر نحوه استفاده داشته باشد بسیار مهم است. چون علاوه بر اینکه به کشاورزان کمک می کند تا نیاز تغذیه ای روزانه گیاهان خود را تأمین کنند، محیط زیست سایر موجودات را هم از آثار مخرب کودهای شیمیایی حفظ می کند.

کود فلورال فلکس به کشاورزان کمک کرده تا از ایده اشتباه اولیه خود مبنی بر استفاده کود بیشتر، رشد بهتر و سریعتر دست بردارند. کود بیشتر از حد نیاز گیاه باعث انتقال نیتروژن بیشتر شده که سرعت رشد گیاه را بالاتر می برد اما گیاه ضعیف است به همین دلیل دچار بیماری و آفات مختلف می گردد. از طرفی نیتروژن و فسفر بیش از حد باعث رشد جلبک درون سیستم آبیاری شده و اکسیژن زدایی می کند که علاوه بر خفگی گیاهان برای سایر موجودات نیز خطرآفرین است.

به همین دلیل شرکت سازنده کود فلورافلکس (floraflex) عنوان کرده که با مصرف این کودها نه تنها مواد غذایی به اندازه کافی به گیاهان شما می رسد و تمامی مراحل رشد رویشی تا گلدهی و میوه دهی پوشش داده می شوند بلکه ماده مؤثر این نوع کود زیاد بوده و بخش بسیار کمی از آن دور ریخته می شود.

در گذشته کشاورزان مجبور بودند کودهای مختلف را به شکل دوره ای روی خاک خود تست کنند و نهایتا کود مناسب را انتخاب کرده یا برحسب درصدهای مختلف چند نوع کود را با هم ترکیب کنند تا تمامی مواد غذایی مورد نیاز گیاه به طور کامل پوشش داده شود. چون کودهای قدیمی و جدید امروزی تمام مواد مغذی گیاهان را برای یک دوره رشد یا بخشی از آن (مثلا فقط برای رشد رویشی) به طور کامل ندارند.

کود فلورافلکس با حل این معضل نه تنها در زمان شما صرفه جویی کرده و نیاز به تست خاک و کودهای مختلف ندارید، بلکه در هزینه های شما نیز صرفه جویی عظیمی نموده است. فقط کافیست یک پکیج کامل کود فلورافلکس را خریداری کنید تا کل مراحل رشد گیاهانتان را تأمین کرده باشید.

 

خرید پکیج کامل کود فلورافلکس

پکیج کامل کود فلورافلکس

پکیج کامل کود فلورافلکس

ویژگی خاص کود فلورافلکس، محبوب صنعت کشاورزی مدرن

به نظر ما تا اینجا به طور کامل متوجه شدید که با خرید فلورافلکس از لحاظ هزینه ای، زمان صرف شده برای پیدا کردن محصول مناسب و راندمان رشد گیاه سود کلانی خواهید برد. صنعت کشاورزی مدرن خود را مدیون کود فلورافلکس و کودهای مشابه این چنینی می داند. بد نیست بدانید که این نوع کود در بین کشاورزان ایرانی به کود فلورال فلکس هم معروف است ولی نام صحیح آن فلورافلکس (Floraflex) می باشد.

کود فلورا فلکس ماده مغذی قدرتمند برای رشد گیاهان است و مواد مغذی بسیار مهم نظیر (N) نیتروژن، (K) پتاسیم و (Mg) منیزیم را به همراه سایر مواد معدنی دارد. این پکیج شامل بسته بندی های مختلف همراه با درصدهای متفاوتی از NPK می باشد چون براساس نیاز گیاه در هر مرحله رشد محاسبه شده اند.

در سایر کودهای شیمیایی که در بازار موجود هستند و به کودهای NPK شهرت دارند این مواد مغذی استفاده شده اند اما کامل ترین پکیج با نسبت های بسیار دقیق و مهندسی شده (مهندسی کشاورزی) مربوط به کود فلورال فلکس پودری است که کشاورزان را از خرید بسته های مختلف با درصدهای گوناگون بی نیاز کرده است.

شاید بتوان گفت که جدی ترین رقیب کودهای فلورافلکس، شرکت Scotts Miracle Grow هستند ولی در حال حاضر کودهای Floraflex در ایران به فروش می رسند. در ابتدا کشاورزان چندان امیدی به این کود نداشتند چون کودهای قبلی موجود در بازار حتی از برترین برندها، اعتماد کشاورزان را سلب کرده بودند، اما چندی نگذشت که کشاورزان ایرانی به خاصیت بی نظیر این کود پی بردند و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین پکیج های کود شیمیایی در بازار ایران و جهان است. فروشگاه ایران سان لایت مفتخر است که به عنوان مرکز معتبر فروش اینترنتی این کودها در بازار ایران با قابلیت ارسال به سراسر کشور فعالیت می کند.

 

پکیج کامل کود فلورافلکس

پکیج کامل کود فلورافلکس

چرا کود فلورافلکس تا این اندازه محبوبیت دارد؟ مزایای این کود چیست؟

کود Floraflex تا اینجا به طور کامل معرفی گردید که البته می توانید نظرات مصرف کنندگان را در بخش رضایت مشتری مطالعه کنید تا به قدرت واقعی آن پی ببرید. بد نیست بدانید که از زمان عرضه اولیه این محصول در سال 2018 تاکنون، همیشه آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده، تحقیقات علمی زیادی صورت گرفته و تجربه کشاورزان مختلف و نقطه نظرات آنها به کار گرفته شده است. به همین دلیل خرید کود فلورال فلکس را از هر لحاظ توصیه می کنیم. بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و به سراغ دلایل محبوبیت این نوع کود می رویم:

  • درجه خلوص:

    درجه خلوص یا Purity در کودهای فلورافلکس بسیار بالاست و کمترین میزان ناخالصی را دارد و همین عامل باعث شده تا اکثریت مقدار این کود قابل استفاده باشد. نکته قابل توجه اینجاست که با این میزان درجه خلوص و کیفیت بی نظیر ساخت و استفاده چند منظوره برای گیاه، قیمت آن در مقایسه با کودهای مشابه مقرون به صرفه تر بوده و هزینه های جانبی را به شدت کاهش می دهد.

  • درصد قابل استفاده:

    خرید کود شیمیایی که از هر لحاظ برای گیاه مناسب باشد کار سخت، زمانبر و پر خرجی است. باید علاوه بر خرید کود با کیفیت همراه با دانه هایی با حلالیت مناسب، مطمئن باشید کلیه نیازهای رشد رویشی، گلدهی و میوه دهی رفع خواهند شد. گاهی اوقات کودهای خریداری چنین کیفیتی دارند اما بخش قابل توجهی از آن قابل استفاده نیست و عملا هدر رفت محسوب می شود. با خرید کود فلورافلکس (Floraflex) عملا این مسأله رفع شده است. برای استفاده از این نوع کودها نیز دستورالعمل جامع و کامل بر روی بسته بندی نوشته شده تا دقیقا برحسب مقدار و غلظت مورد نیاز محلول کود را آماده نمایید.

  • صرفه جویی در تعداد خرید کود:

    برخلاف سایر برندهای موجود در بازار، کود فلورافلکس به شکل پکیج کامل به فروش می رسد. منظور این است که داخل پکیج این کود، کودهای مناسب دوره رشد رویشی و گلدهی به طور کامل وجود دارند و نیاز به خرید کود جداگانه ندارید. برای هر دوره نیز مصرف این کودها کفایت میکند و بی نیاز از خرید هر نوع کود دیگری خواهید شد. کشاورزان عنوان کرده اند که با استفاده از این کود، نقاط مختلفی بر روی گیاه برای رشد و نمو تحریک می گردد و گیاهانی پربارتر دارند.

کود فلورافلکس با دستورالعمل و راهنمای جامع استفاده 

کود فلورافلکس با دستورالعمل و راهنمای جامع استفاده

  • مناسب برای تمامی سیستم های کشت و آبیاری:

    کود فلورافلکس (floraflex) علاوه بر دستورالعمل نحوه مصرف برای گیاهان مختلف، دستورالعمل کامل برای تهیه آماده سازی جهت استفاده در سیستم های کشت مختلف نیز دارد. این نوع کودها برای سیستم های کشت گیاه به شکل هیدروپونیک، ایروپونیک و سنتی وابسته به خاک مناسب است. هر دو فرم پودری و مایع هم قابل استفاده هستند.

  • ساخته شده طبق آخرین تحقیقات علمی:

    شرکت فلورافلکس به عنوان سازنده معتبر کودهای گیاهی در جهان، هر بار طبق آخرین پیشرفت های علمی، تحقیقات بر روی گیاهان، تکنولوژی های تولید کود و نظرات کشاورزان سراسر دنیا بر روی وب سایت خود، اقدام به تولید و عرضه کودهای خود می کنند. بر همین اساس این کود برای همه گیاهان در هر سیستم کشت و با هر اقلیمی مناسب است.

  • بدون تأثیر روی بو و مزه محصولات:

    یکی از مزایای بسیار مهم کود فلورال فلکس این است که ترکیبات موجود در این کود به شکل ارگانیک هستند و باعث تغییر مزه و بوی و یا طعم سبزیجات و میوه های گیاهان نمی شوند. این مورد به تنهایی یکی از دلایل بسیار مهم محبوبیت زیاد این نوع کود به شمار می رود.

  • کامل ترین ترکیبات مغذی:

    ترکیبات موجود در کودهای فلورال فلکس، شامل کلیه مواد معدنی و آلی، مواد مغذی کمکی، عناصر کمیاب یا Trace Element بوده و به صورت کلاته یا شلاته (Chelate) به کار رفته اند. فرم کلاته باعث می شود تا این عناصر با کاهش یا افزایش pH در خاک رسوب نکنند و توسط ریشه ها جذب شوند و همچنین حلالیت خوبی پیدا کنند.

  • نسبت های NPK مختلف در بسته بندی:

    پکیج کود فلورافلکس (floraflex) به شکل 5 بسته (2 بسته برای مرحله رشد رویشی و 3 بسته برای مرحله رشد گلدهی و میوه دهی) بوده و هر کدام درصدهای NPK مخصوص به خود را دارند. این مورد به شما اطمینان خاطر می دهد که مواد مغذی مورد نیاز گیاه از قبل به شکل مهندسی شده و کاملا دقیق محاسبه شده و نیاز به خرید کودهای جداگانه یا محاسبات ندارید. حلالیت بالای مواد هر بسته بندی نیز تضمین می کند که تمامی مواد مغذی به گیاه خواهند رسید و در سیستم کشت رسوب نمی کنند.

 

 

فلورافلکس (floraflex) محبوب کشاورزان! 5 دلیل محبوبیت کود فلورافلکس

4.6/5 - (115 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *