وال واشر رشد گیاه قابل استفاده در تمامی محیط ها

وال واشر رشد گیاه یا Wall Washer Plant Growth به مجموعه تجهیزاتی گفته می شود که در طول های مختلف 20، 50،  100 سانتیمتری تولید شده و قابل کاربرد در هر مکانی با اتصال ساده پیچ و مهره هستند. این تجهیزات که در واقع از انواع لامپ رشد گیاه محسوب می شوند با در اختیار گذاشتن بخش مفید طیف نور خورشید (آبی و قرمز) به شکل نور مصنوعی موجب رشد گیاه می شوند.

در واقع همانطور که اطلاع دارید برخی گیاهان برای رشد مفید خود نیاز به تابش مستقیم و مداوم خورشید ندارند، برخی گیاهان نیز به شدت خاصی از طیف نوری خورشید نیاز دارند و غیره، لذا در مکان هایی که چنین امکانی برای گیاهان فراهم نیست که نور مورد نیاز خود را به شکل های مختلف دریافت کنند شما می توانید با خرید وال واشر رشد گیاه بسته به متراژ و شدت نور مورد نیاز گیاهان، نوع مناسب را خریداری نمایید.

با توجه به مزایا و ویژگی هایی که از چراغ های ال ای دی رشد گیاه سراغ داریم، چراغ های وال واشر رشد گیاه را از این نوع انتخاب می کنند که تقریبا بنفش رنگ هستند (چون ترکیبی از ال ای دی های مخصوص رشد گیاه به رنگ های قرمز و آبی در آن استفاده شده).

در ادامه ضمن آشنایی با انواع مدل وال واشرهای رشد گیاه با انواع اختصاصی ساخت شرکت ایران  سان لایت نیز آشنا خواهید شد که برای استفاده در مکان هایی که قبلا امکان استفاده نداشتید طراحی شده اند. ضمنا تمامی محصولات فروشی در این وب سایت تحت استانداردهای ساخت بین المللی و فناوری های نوین و پیشرفته ساخته شده اند.

 

وال واشر رشد گیاه یک متری

وال واشر رشد گیاه یک متری

 

انواع مدل های وال واشر رشد گیاه

وال واشرهایی که در وب سایت سان لایت به فروش می رسند از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که ضمن تنوع در مدل، تنوع در سایز و قدرت برحسب وات نیز دارند که در ادامه بررسی می کنیم:

  • وال واشر رشد گیاه لنزی یک متری : ( برای مشاهده مدلها و قیمت ها روی عنوان مدلها کلیک کنید ) 

    علت استفاده از لنز بر روی ال ای دی های بکار رفته این است که پرتاب نور را تا 2 متر بالاتر ببرند تا بتوان مساحت بیشتری را پوشش داد. البته توجه داشته باشید که طبیعتا این مدل ها هم به دلیل کارایی بیشتر و هم به دلیل استفاده از فریم های آلومینیومی

    محکم تر، قیمت بالاتری نسبت به نوع ساده دارند.

 

راهنمای جامع خرید وال واشر رشد گیاه وال واشر رشد گیاه لنزی

وال واشر رشد گیاه لنزی 36 وات

وال واشر رشد گیاه لنزی 36 وات

وال واشر رشد گیاه لنزی

وال واشر رشد گیاه لنزی

 

 

وال واشر رشد گیاه یک متری

وال واشر رشد گیاه یک متری

وال واشر رشد گیاه یک متری

وال واشر رشد گیاه یک متری

راهنمای جامع خرید وال واشر رشد گیاه

همانطور که علاوه بر تنوع در مدل، در سایز نیز تنوع داریم که یکی از آنها وال واشرهایی با طول 1 متر است. در این مدل انواع وال واشرهای 1 متری برحسب قدرت (وات یا W) داریم که تقریبا به ازای هر 6 وات می توانید 1 متر مربع فضا را پوشش دهید. به عنوان مثال به ترتیب مدل های 6، 12، 18 و 36 وات، 1 متر مربع، 2 متر مربع، 3 متر مربع و 6 متر مربع فضا را پوشش می دهند.

البته مدل های 10 و 20 نیز تولید شده اند که قابلیت پوشش دادن 2 و 3 متر مربع فضا را دارند. ضمنا مدل های لنزدار و بدون لنز آنها را نیز می توانید اضافه کنید تا با تنوع محصول بی نظیر ما آشنا شوید.

وال واشر رشد گیاه 3 وات راهنمای جامع خرید وال واشر رشد گیاه

 

ایران سان لایت با توجه به حفظ رضایت مشتریان و رفع نیاز آنها اقدام به ساخت وال واشر رشد گیاه در اندازه هایی مثل 20 و 50  سانتیمتری کرده تا بتوانید علاوه بر سقف و دیوار، آنها را در زیر کابینت، بر روی استندها، کمدها و غیره نیز استفاده کنید تا مشکل محدودیت فضا نداشته باشید! ضمنا این مدل ها نیز در انواع لنزدار و در توان های 3 و 6 وات نیز وجود دارند.

مدل های 3 وات معمولا برای پوشش دادن فضایی به اندازه 4 گلدان نرمال هستند و 6 وات نیز 1 متر مربع فضا را پوشش می دهند. این مدل ها نیز به شکل پیچ و مهره به سطح وصل می شوند و نصب پیچیده ای ندارند.

مزایا و ویژگی های وال واشر رشد گیاه

 

وال واشر رشد گیاه رشد گیاه

وال واشر رشد گیاه

وال واشر رشد گیاه 3 وات مناسب طبقات

وال واشر رشد گیاه 3 وات مناسب طبقات

اما چرا وال واشرهای مخصوص رشد گیاه تا این اندازه در بین مصرف کنندگان محبوب شده اند:

  • راندمان بسیار بالا در کمک به گیاهان برای رشد
  • راحت و امن و در مقابل رطوبت محیط داخلی رشد گیاهان کاملا ضد آب است
  • تمامی طول موج مفید و مورد نیاز رشد گیاهانی که نیاز به تابش نور شدید ندارند را از 450 نانومتر تا 660 نانومتر پوشش می دهند (طول موج آبی از 450 تا 470 نانومتر و طول موج قرمز از 640 تا 660 نانومتر)
  • قابل نصب مستقیما بالای گیاه، بر روی دیوار، سقف، کمد، زیر کابینت، استند و غیره
  • نصب راحت و ساده
  • طول عمر بالای چراغ های LED رشد گیاه که در آنها بکار رفته، معمولا بیشتر از 50 هزار ساعت
  • تمامی محصولات دارای گواهینامه ساخت CE (تأیید کننده مضر نبودن برای سلامت افراد و محیط زیست) و RoHS (تأیید کننده عدم بکارگیری فلزات سنگین و مضر در ساخت تجهیزات) هستند
  • عرضه در سایز، توان و مدل های مختلف برای کاربرد در شرایط گوناگون

کاربردهای وال واشر مخصوص رشد گیاه

بد نیست بدانید که تجهیزات وال واشر در چه مکان هایی استفاده می شوند تا برحسب شرایط خود بتوانید بهترین مدل را انتخاب کرده و خریداری نمایید:

  • باغچه های داخل منزل
  • مناسب برای کشت هیدروپونیک و خاکی
  • گلخانه ها
  • نمایشگاه های گل
  • بونسای
  • باغچه
  • مناسب برای گیاهان پرورشی

ضمنا توجه داشته باشید که برای تمامی مراحل رشد گیاه اعم از رشد رویشی و گلدهی نیز مناسب است.

تفاوت بین وال واشرهای LED با چراغ های خطی LED چیست؟

شاید کسانی که چندان با این دو مورد آشنایی نداشته باشند در نگاه اول تفاوت آنچنانی بین این دو مورد مشاهده نکنند چرا که از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند اما در واقع دو محصول متفاوت هستند.

  • چراغ های ال ای دی (LED) بکار رفته در وال واشرها مخصوص رشد گیاه هستند و معمولا نیز قرمز و آبی بکار می روند در حالی که انواع ساده و معمولی که از آن شناخت داریم تزئیناتی بوده و طیف رنگی گسترده تری دارند.
  • چراغ های LED خطی ساده معمولا پیدا نیستند اما در انواع مخصوص رشد گیاه به علت داشتن قاب های آلومینیومی موقع نصب کاملا مشخص بوده و برحسب شرایط می توان در مقیاس بزرگ و در حالت های مختلف استفاده کرد.
  • وال واشرها ثابت نیستند و تنها کافیست با باز کردن پیچ ها جای آنها را تغییر دهید.
  • معمولا مصرف برق LEDهای مخصوص رشد گیاه بالاتر بوده و باید بین فواصل بکارگیری آنها، مقدار فاصله مشخصی وجود داشته باشد.

حتما در خرید وال واشرهای LED رشد گیاه به شرایط محیطی، متراژ و توان مورد نیاز آنها دقت کنید تا بهترین نوع را خریداری کرده باشید. در برخی مواقع می توانید بجای خرید محصولی با قدرت نوردهی بیشتر از نوع لیزری با توان کمتر استفاده کنید. اینها مواردی هستند که می توانید هنگام دریافت مشاوره رایگان از آنها استفاده کنید.

4.6/5 - (114 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *