همکاری در فروش

همکاری در فروش به چه صورتی انجام می شود ؟ 

همانطور که می دانید همکاری در فروش در کسب و کارهای اینترنی بسیار محبوب است !  درسایت های بزرگی مثل دیجی کالا بسیاری از مردم از این طریق در امد های میلیونی دارند!

 همکاری در فروش این گونه انجام می شود که شما در سایت به عنوان همکار ثبت نام می کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خودتون وارد صفحه ای می شوید که یک لینک مخصوص به شما می دهد و شما می توانید با اشتراک گذاشتن ان لینک در سایت یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام مخاطبین رو به سمت سایت هدایت کنید و سپس هر خریدی که از طریق لینک مخصوص شما صورت بگیره پورسانتی در حساب کاربریتون لحاظ میشه و میتونید درخواست پرداخت بدید و از طرف مدیر سایت به حسابتون واریر خواهد شد . 

از کجا بفهمم چند نفر از لینک مخصوص من وارد سایت شدند؟

داخل حساب کاربری شما در سایت امار تعداد نفرات ورودی از لینک شما و هم چنین امار فروش از طریق شما و پورسانت های شما به صورت لحظه ای قابل مشاهده هست و از این بابت نگرانی نداشته باشید چون سیستم بصورت اتوماتیک تمام امار هارا ثبت میکند و حتی مدیر سایت اجازه و امکان تغییر امار را ندارد!

چطور فروش خوبی از طریق این سیستم داشته باشم؟

بهترین حالت این هست که شما رسانه اجتماعی خوبی داشته باشید مثل یک پیج خوب وفعال در اینستاگرام یا کانال تلگرام با عضو های زیاد و از طریق ان بتوانید محتوای مرتبط با لامپ رشد گیاه تولید کنید و در کنار ان هم لینک محصولات را بذارید و فروش قابل توجهی داشته باشید ! 

حتما توجه بفرمایید که برای یک فروش موفق حتما احتیاج به تولید محتوای موثر دارید !

چطور محتوای موثر و تخصصی تولید کنم ؟ 

برای تولید محتوا حتما لازم نیست خودتون دست بکار بشید و وقت زیادی بذارید ! محتوای زیاد و بسیار کاربردی هم در سایت و بخصوص در اینستاگرام ما وجود دارد! فقط لازم است ان را با مخاطبانتان به اشتراک بذارید به همین راحتی!

حتما پیچ اینستاگرام رو ببینید!

تمام اطلاعات و محتوایی که برای فروش و کسب درامد احتیاج دارید در اختیار شماست !

از طریق فرم زیر ثبت نام کنید

[affiliate_area]

اگر مشکلی در ثبت نام داشتید از طریق پشتیبانی واتس اپ سایت با ما در ارتباط باشید ​