کود فلورافلکس پایان خیلی از مشکلات کشاورزان و پرورش دهندگان گل و گیاه است که مجبور بودند بسته به نوع فصل و مرحله رشد گیاه مثل رشد رویشی، گلدهی و غیره کودهای مکمل مختلفی خریداری کنند. هر چند انتخاب نوع کود مناسب از برندی معتبر با قیمت منطقی، به تنهایی چالش بزرگی محسوب می شود با این حال خرید این میزان کود مکمل و هزینه های گزاف دغدغه بسیاری از کشاورزان و پرورش دهندگان بوده است.

نوع کودی که برای گیاه استفاده می شود باید حاوی تمامی مواد و عناصر ضروری برای رشد رویشی و گلدهی باشد و ترجیحا با حجم خیلی کم تمام این مواد را در خود داشته باشد. تا استفاده از آن و کنترل کردن فرایند ساده شود. کود فلورا فلکس که در ایران به اشتباه کود فلورال فلکس می شناسند و سرچ می کنند، پایان کلیه مشکلات است. با خرید پکیج کامل کودهای فلورافلکس برای همیشه از دردسر خرید انواع کود مکمل برای هر مرحله رشد و هزینه های سرسام آور خلاص می شوید. اما این نوع کود از کجا آمده و از چه موادی تشکیل شده است.

کود فلورافلکس با ویژگی های بی نظیر برای رشد گیاه

کود فلورافلکس با ویژگی های بی نظیر برای رشد گیاه

بررسی کود فلورافلکس (floraflex)

کود فلورال فلکس (به شکل درست فلورافلکس) ماده مغذی رشد گیاه بوده و حاوی عناصر بسیار مهمی نظیر نیتروژن (N)، پتاسیم (K) و منیزیم (Mg) و سایر مواد معدنی است. این مواد مغذی و معدنی و سایر عناصری که با نسبت های مختلف در ساخت این پکیج کامل به کار برده شده اند، باعث تحریک سازی و رشد و نمو سریع ساختارهای داخلی و خارجی گیاه در تمامی مراحل رشد و نموی خواهد شد. شرکت سازنده راهکارهای جدیدی ارائه کرده تا علاوه بر حل مشکلات قبلی، نتیجه بسیار بهتری هم بگیرید.

بد نیست بدانید که کود فلورافلکس نام خود را از شرکت فلورافلکس گرفته که در لس آنجلس کالیفرنیا قرار دارد و در زمینه محصولات کاشت و پرورش گیاه شاهدانه به شهرت رسید. البته باید گفت که رقیب سرسخت شرکت فلورافلکس، شرکت Scotts Miracle Grow می باشد ولی در حال حاضر کودهای شرکت فلورافلکس با بهترین کیفیت در ایران به فروش می رسند و تقریبا می توان گفت تمامی افرادی که این نوع کود را خریداری کرده اند و استفاده نموده اند، کاملا رضایت داشته اند.

هدف اصلی این شرکت از ساخت چنین کودی به شکل پکیج کامل برای تمامی مراحل رشد این بود تا راه حلی برای انتقال سریع و مؤثر آب و مواد مغذی به گیاه پیدا شود. از همه مهمتر محصولی تولید گردد تا هر کسی بتواند هر نوع گیاه یا محصولی را در هر جایی و هر زمانی پرورش دهد و نتیجه خوبی بگیرد.

این شرکت از تجربه چندین سال بررسی روند کاشت گیاهان توسط کشاورزان و پرورش دهندگان گل و گیاه و دقت در شیوه هایی که برای کاشت و پرورش گیاه به کار می برند، توانسته کود فلورافلکس را تولید نماید. بد نیست بدانید کودی که مشاهده می کنید، شرکت فلورافلکس از تجربه بهترین کشاورزان و بهترین رویکردهای کشت گیاه و واکنش گیاهان نسبت به مواد مختلف در تمام مراحل و پروسه رشد، تولید کرده است.

براساس توضیحات داده شده مشخص می گردد که کود فلورال فلکس با آخرین تکنولوژی و تحقیقات علمی تولید شده است. این کود به شکل پکیج کامل تولید شده تا مناسب کل دوره رشد گیاه باشد و نیاز به هیچ کود مکمل دیگری نداشته باشید.

کود فلورافلکس بسیاری از هزینه را کاهش می دهد

کود فلورافلکس بسیاری از هزینه را کاهش می دهد

خرید پک کامل کود فلورافلکس 

مزایای استفاده از کود فلورال فلکس پودری

کود فلورافلکس مزایای بسیار زیادی دارد که فقط با استفاده کردن از آن و یا مطالعه نظرات مصرف کنندگان به قدرت آن پی خواهید برد. اولین بار این کود در سال 2018 وارد بازار شد و طولی نکشید که صدها کشاورز و پرورش دهنده گل و گیاه به قدرت آن پی بردند. تمامی مصرف کنندگان اذعان داشته اند که بهترین و مؤثرترین فرمولاسیون موجود در بازار است که pH آن کاملا ثابت و بی تغییر مانده و متناسب با نوع گیاه قابل استفاده می باشد. در این قسمت قصد داریم به مزایای این کود بپردازیم تا با دلایل مختلف خرید آن آشنا شوید.

  1. درجه خلوص کودهای فلورافلکس بسیار بالاست و کمترین میزان ناخالصی در ساخت آن به کار رفته است. با وجود کیفیت تولید بسیار بالا و استفاده از عناصر کاملا ضروری برای رشد گیاه، قیمت بسیار مناسبی دارد. در واقع با صرف هزینه مشابه و حتی کمتر، از بسیاری از هزینه های جانبی راحت خواهید شد.
  2. خرید مواد مغذی که متناسب با نوع گیاه باشد و برای آن مفید واقع شود کار بسیار سخت و هزینه بری است. حتی برای خرید کودهای با کیفیت باید دانه های با کیفیت و امکان رشد بسیار خوب انتخاب نمایید. خرید کودهای شیمیایی مناسب برای گیاه کار بسیار سختی است چرا که تبلیغات زیاد پیرامون این مواد زیاد است و موقع مصرف متوجه می شوید که بخش زیادی از آن مواد غیر قابل استفاده هستند و در واقع شما با خرید هر بسته کود، عملا بخشی از آن برای گیاه قابل استفاده است و مابقی امکان جذب و استفاده برای گیاه ندارند.کود فلورافلکس چنین عیبی ندارد و از تمام آن به بهترین نحو استفاده خواهید کرد. نحوه و شیوه استفاده از کودهای فلورافلکس نیز راحت بوده و برای هر گیاه و با هر شرایطی مناسب است. هر مواد مغذی که برای گیاه خود نیاز دارید داخل این نوع کودها وجود دارد. با خرید این کودها نیاز به آزمون و خطا ندارید تا مقدار و غلظت مناسب آن را پیدا کنید یا مجبور باشید کودهای مختلف خریداری نمایید.
  3. خرید کود فلورافلکس این مزیت را به همراه دارد که برای دوره رشد رویشی و گلدهی مناسب بوده و نیاز به خرید دو نوع کود ندارید. نوع ترکیبات این کود به نوعی است که با تحریک رشد و نمو مکان های متعدد برای گلدهی باعث می شود تا گیاهی با گل های بزرگتر و بیشتر داشته باشید.
  4. کود فلورافلکس یکی از بهترین کودهای بازار از لحاظ جزئیات و توضیحات کامل بر روی بسته بندی نیز محسوب می شود. حتی اگر در رابطه با نسبت خاص کود و استفاده از آن برای نوع خاص سیستم کشت یا گیاه خود اطلاع نداشته باشید، به راحتی قابل تغییر است.
  5. یکی از بزرگترین مزایای خرید کود فلورافلکس بروز بودن و فعالیت دائمی بخش تحقیقاتی این شرکت است. این شرکت متناسب با پیشرفت های علمی روز دنیا و تغییراتی که در سیستم های کشت گیاه به وجود می آید و همچنین آخرین رویکردهای کاشت و پرورش گیاهان و مواد مغذی مورد نیاز، ترکیبات کودهای خود را نیز تغییر می دهد. هر چقدر نوع کود برای گیاه مناسبتر باشد، روی مزه و بوی میوه و سبزیجاتی که از گیاه به دست می آید تأثیر مستقیم می گذارد. به همین دلیل نگران کیفیت کود فلورافلکس نباشید چون همیشه طبق آخرین تکنولوژی و علم روز دنیا تولید می گردند.
  6. کود فلورافلکس برای سیستم کشت گیاه مبتنی بر خاک، هیدروپونیک و ایروپونیک مناسب است و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. می توان از فرم پودری یا مایع آن استفاده نمود.
  7. ترکیباتی که برای ساخت کودهای فلورال فلکس استفاده شده کامل است. تمامی مواد معدنی و آلی کاملا ضروری و همچنین مواد و عناصر مغذی کمکی در آنها استفاده شده است. حتی عناصر کمیاب (Trace Element) نیز در تولید این کودها به شکل کلاته (Chelate) به کار رفته اند که روی جذب مؤثر مواد غذایی و رشد ثابت و پیوسته گیاه تأثیرگذار هستند.
  8. انحلال پذیری کامل کود فلورافلکس در آب، این تضمین را می دهد که از کل محلول کود می توانید استفاده کنید و هدر رفت بسیار کمی دارد.
کود فلورافلکس با مزیت های فراوان

کود فلورافلکس با مزیت های فراوان

ترکیبات تشکیل دهنده کود فلورافلکس

پکیج کود فلورافلکس شامل ترکیبات و بسته بندی هایی است که مواد غذایی کامل یک دوره رشد گیاه را فراهم می کند و نیازی به خرید کود مجزا برای مرحله رشد رویشی و گلدهی ندارید. بسته های رشد رویشی 2 مرحله ای یا 2 قسمتی هستند (V1 و V2) و برای مرحله گلدهی نیز 3 قسمتی است (B1 و B2 و Full Tilt). این 5 بسته به ترتیب باعث رشد رویشی عالی و جوانه زدن گل ها و داشتن گل های حجیم و توپر مناسب می شوند. در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم:

  1. V1: با نسبت NPK معادل 4-0-14 تولید می گردد. ترکیبات محلول در آب آن تمامی مواد مغذی مورد نیاز را برای رشد رویشی زیاد گیاه فراهم می کند. در دوزهای پایین می توان با V2 ترکیب کرد و از برخی افزودنی های دیگر نیز استفاده نمود.
  2. V2: با نسبت NPK معادل 25-17-6 تولید می گردد. ویژگی های آن دقیقا مشابه V1 بوده و هیچ تفاوتی ندارد.
  3. B1: با نسبت NPK معادل 22-0-14 تولید می شود. ترکیبات محلول در آب آن کلیه مواد مغذی گیاه برای مرحله گلدهی را فراهم می کند. در صورتی که نیاز به مصرف دوزهای پایینتر باشد، می توان ترکیبات B1 و B2 را همراه با سایر افزودنی ها ترکیب نمود.
  4. B2: با نسبت NPK معادل 18-28-0 تولید می گردد. سایر ویژگی ها دقیقا مشابه با محصول B1 می باشد.
  5. Full Tilt: این ترکیب با نسبت NPK معادل 35-47-0 تولید می گردد. ترکیبات محلول در آب آن اجازه رسیده شدن کامل میوه و رشد گیاه را 2 هفته قبل از رشد کامل خواهد داد و میزان قند آنها را افزایش خواهد داد.

نحوه ی انتخاب بهترین کود برای گیاهان آپارتمانی 

خرید کود فلورال فلکس

خرید کود فلورافلکس از ایران سان لایت بهترین انتخاب برای شماست. علاوه بر اینکه قیمت مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده، کیفیت محصولات نیز تضمین شده است. امکان ارسال اینترنتی در هر روز هفته و با هزینه ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از 300 هزار تومان تنها بخشی از خدمات ایران سان لایت می باشد.

کود فلورافلکس بهترین گزینه برای رشد رویشی و گلدهی گیاه شماست و نیاز به استفاده از کودهای دیگر نخواهید داشت. با خرید این کود خودتان از سایر نیازهای معمول و خرج های جانبی راحت کنید.

خرید کود فلورافلکس با بهترین قیمت در ایران سان لایت

خرید کود فلورافلکس با بهترین قیمت در ایران سان لایت

4.6/5 - (109 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *