چرا خرید گروباکس ضروری است؟

خرید گروباکس (Grow Box/ Cabinet) امروزه به یک نیاز اساسی جهت کشت و پرورش گیاهان در فضای داخلی است تا به افرادی که به فکر داشتن محیطی مناسب می گردند که همه چیز در آن تحت کنترل و در شرایط بهینه باشد کمک کند.

با توجه به پیشرفت های اخیر در سیستم های کشت گیاهان مخصوصا در حوزه های کشت هیدروپونیک (Hydroponic) و آکواپونیک (Aquaponic)، نیاز به خرید گروباکس بیش از پیش احساس می شود که سیستم کاملا ایزوله به شکل مربع یا مستطیل و به فرم عمودی یا افقی است که در آن کلیه تجهیزات لازم جهت نوردهی، کنترل دما و کربن دی اکسید، تهویه و گردش هوا و غیره تعبیه شده است.

خرید گروباکس به دلیل اینکه محیط و شرایط کامل و بهینه ای برای رشد گیاهان شما فراهم می کند و می توان با تجهیزات بسیار کامل و در سایز و ابعاد مختلف خریداری کرد، سیستمی عالی محسوب می شود که دیگر نگران فاکتورهای مؤثر در رشد گیاهان مثل کمبود نور و غیره نخواهید بود.

با توجه به اینکه مزایا و دلایل زیادی وجود دارند که شما را مجاب به خرید چنین تجهیزاتی می کند در این مطلب به معرفی 5 مورد از مهمترین دلایل خرید گروباکس می پردازیم.

 

 

 برای مشاهده قیمت باکس رشد گیاه 1*1 کلیک کنید.

 

خرید باکس رشد گیاه یک در یک

خرید باکس رشد گیاه یک در یک

 

 

5 مورد از مهمترین دلایل خرید گروباکس

همانطور که گفتیم در این بخش مهمترین دلایل خرید Grow Box را با یکدیگر بررسی می کنیم تا بیشتر با ضرورت داشتن چنین محیط های کشتی آشنا شوید:

  • راحتی یا Convenience:

    کار کردن با گروباکس یا جعبه رشد گیاه برای پرورش و کشت گیاهان بسیار ساده است چرا که در این برهه از زندگی افراد نه حوصله کشت گیاهان روی خاک و کشاورزی به فرم قدیمی را ندارند و نه وقت، تخصص و فضای کافی برای این کار دارند. گروباکس حلال مشکلات برای هر نوع سیستم کشت گیاهان مثل آکواپونیک، هیدروپونیک و حتی مبتنی بر خاک است که همه چیز در آن کنترل شده است به طوری که می توان کنترل همه فاکتورهای محیطی را به صورت خودکار درآورد.

  • سایز یا Size:

    سایز عامل دیگری است که خرید گروباکس را به خریدی معقول و مناسب تبدیل کرده است چرا که در همه نوع اندازه و فرمی در بازار موجود می باشد. شما می توانید آن را در آشپزخانه و بین ردیف کابینت ها، در اتاق، آپارتمان های کوچک و خلاصه هر فضای داخلی قرار داد بدون اینکه نگران اشغال فضای محیط یا مناسب نبودن برای فضای داخلی خود باشید. لذا از این حیث حتی نسبت به سایر محیط های کشت مثل چادر رشد گیاه نیز مناسبتر است که برای مقیاس های بزرگتر است.

  • محیطی کاملا ایزوله یا Sealed Environment:

    از دیگر دلایل خرید گروباکس می توان به فراهم کردن محیطی کاملا ایزوله و بسته اشاره کرد چرا که مشکل عمده کسانی که قصد دارند در یک محیط غیر ایزوله یا باز به کشت بپردازند مثلا داخل اتاق این است که دائما باید جریان هوا، دما، رطوبت، آلودگی گیاهان و حشرات را کنترل کنند و حتی یک فضا را کلا برای کشت و پرورش گیاهان اختصاص دهند. با گروباکس دیگر نیاز نیست نگران این مشکل باشد چرا که داخل فضای گروباکس ها یا جعبه های رشد گیاه خرده اقلیم یا Micro-climate تشکیل می شود که کلیه فاکتورها در حالت بهینه قرار دارند.

  • نصب راحت و دوام بالا یا Installation and Durability

    : برای نصب گروباکس ها نیاز نیست یک تکنسین حرفه ای خاصی باشید و نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی هم ندارید و به همین دلیل از این حیث نیز مشتریان هیچ مشکلی نخواهند داشت. از طرف دیگر چون داخل گروباکس ها همیشه مرطوب است به همین دلیل باید جنس بدنه آنها از استیل ضد زنگ باشد تا کاملا در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشند. لذا این دسته از تجهیزات طوری ساخته می شوند که در صورت نگهداری و شیوه مصرف صحیح تا سال های طولانی بدون هیچ مشکل و ایرادی کار خواهند کرد.

  • محصولات متنوع یا Garden Year-Round:

    گیاهان و سبزیجات مختلف با توجه به شرایط اقلیمی محیط و فصلی که در آن قرار دارند می توانند رشد کنند و حتی برخی از محصولات مختص یک ناحیه خاص می باشند که در هیچ محیط دیگری رشد نمی کنند اما اگر به شما بگویند شیوه ای هست که به کمک آن در تمام طول سال هر محصولی که می خواهید می توانید داشته باشید چطور؟ شرایط داخلی رشد گیاهان و سبزیجات و کلیه محصولات زراعی کاملا تحت کنترل و اختیار شماست و هر زمان هر محصولی که بخواهید می توانید داخل آن کشت دهید.

دلایل خرید گروباکس به حدی زیاد است که جای هیچ شکی برای مشتریان باقی نمی گذارد و همه بدون استثناء از آن رضایت داشته اند. در ادامه برای اینکه چشم خود را روی سایر دلایل هم نبندیم تحت عنوان مزایای گروباکس به آنها می پردازیم. اما دلایلی که عنوان کردیم از نظر ما مهمترین دلایل خرید گروباکس بودند.

خرید گروباکس | GROW BOX | گروباکس

 

 

برای مشاهده مطلب زیر روی عنوان ان کلیک کنید :

گروباکس چیست و چه کاربردی دارد ؟

مزایا و ویژگی های گروباکس

گروباکس یا جعبه رشد گیاه برای افراد مبتدی که کمترین میزان اطلاعات و دانش کافی در رابطه با کشت و پرورش گیاهان دارند نیز فوق العاده مناسب است و در حال حاضر بهترین گزینه است. در ادامه با سایر مزایا و ویژگی های این سری از تجهیزات آشنا می شویم:

  • برای محیط کشت های مختلف مخصوصا هیدروپونیک و آکواپونیک فوق العاده مناسب است چرا که وقتی نیاز به خاک برای رشد گیاهان نداشته باشید بسیاری از بیماری های گیاهان و ریشه ها نیز که ناشی از وجود خاک هستند نیز حذف می شود. وقتی چنین عوامل مزاحمی مثل حشرات و علف های هرز نباشند از مواد شیمیایی کمتری مثل حشره کش و علف کش استفاده خواهید کرد در نتیجه محیطی تمیزتر و سالم تری برای رشد خواهید داشت که امنیت مصرف محصولات گیاهی را نیز بیشتر می کند.
  • بسیاری از گروباکس ها دارای سیستم تهویه نیز هستند که کمک به کنترل رطوبت و دما و گردش هوا کرده و همچنین میزان کربن دی اکسید تولید شده توسط گیاهان را نیز تا حد معقولی نگه می دارد.
  • از جمله دلایل خرید گروباکس را می توان به راحتی در جابجایی آن اشاره کرد و قابل حمل بودن آن باعث می شود که هر زمان نیاز داشتید مکان آن را تغییر دهید.
  • مصرف آب در این سیستم ها کمتر است و در عین حال رشد گیاهان سریعتر و تولید محصول نیز بیشتر است.
  • امنیت این دسته از محیط های کشت نیز بالاست و چنانچه فرزند کوچکی داشته باشید نیاز نیست نگران دستکاری گیاهان و آسیب دیدن آنها باشید چرا که درب آنها به شکل کاملا امن بسته می شود و به راحتی توسط کودکان قابل باز شدن نیست.

ایران سان لایت بزرگترین و بهترین مرجع عرضه و فروش گروباکس

در کنار تمامی مزایا و دلایل گفته شده که هر کسی را مجاب به خرید گروباکس خواهد کرد نباید از این نکته غافل شوید که باید فروشگاه انتخابی و یا مرکز عرضه و فروش مدنظر شما از اعتبار بالایی برخوردار باشد تا محصولات با کیفیتی به شما ارائه کند.

خرید گروباکس در ایران سان لایت به عنوان بهترین مرکز خرید و فروش در کشور شناخته شده است که تمامی محصولات را با گارانتی و ضمانت فروش ارائه می کنیم و در خریدهای بالای 300 هزار تومان ارسال نیز رایگان خواهد بود.

ضمنا شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید گروباکس و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس های درج شده و یا از طریق واتس اپ اقدام کنید.

دفتر فروش : 021- 777754329

 

خرید گروباکس یک در یک با تجهیزات کامل

خرید گروباکس یک در یک با تجهیزات کامل

 

خرید باکس رشد گیاه یک در یک با تجهیزات کامل 

4.7/5 - (96 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *