با بهترین پروژکتور رشد گیاه در بازار داخلی به استناد سایت آمازون آشنا شوید: 

پیدا کردن بهترین پروژکتور رشد گیاه کار ساده ای نیست و حتما تا به حال ده ها مقاله مختلف خوانده اید که هر کدام به نوعی برخی محصولات را تأیید یا رد کرده اند اما باز هم کمکی نکرده اند. شاید هنوز سردرگم هستید که بالاخره بهترین پروژکتور مخصوص رشد گیاه کدام است؟ مشکل اصلی این است که تنوع پروژکتورهای مخصوص رشد گیاه در بازار بسیار زیاد است و با خرید اکثریت آنها نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.
برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و نهایتا اقدام به خرید پروژکتور رشد گیاه کنید، در این مطلب به کمک شما آمده ایم تا با ارائه مرجعی کاملا معتبر، 6 مورد از بهترین پروژکتورهای رشد گیاه را به انتخاب کاربران به شما معرفی کنیم.

5دلیل برای استفاده از پروژکتور رشد گیاه 

بهترین پروژکتور رشد گیاه به انتخاب خریداران سایت آمازون در سال 2021، همین 4 موردی هستند که در ادامه بررسی خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید بسته به نیاز شخصی و صنعتی خود یکی از این 4 محصول را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک آنها را خریداری کنید و در اسرع وقت در هر جای ایران که هستید تحویل بگیرید.
با ایران سایت، معتبرترین مرجع فروش پروژکتور رشد گیاه در برندهای پرفروش همراه باشید.

بررسی تخصصی 4 مورد از بهترین و پرفروش ترین پروژکتورهای رشد گیاه

لیستی از 4 پروژکتور رشد گیاه ال ای دی را برای شما آماده کرده ایم که طبق نظرات و بازخوردهای کاربران آمازون بالاترین ارزش خرید را دارند. توجه داشته باشید شاید محصولات با کیفیت تری موجود باشند ولی یا در بازار داخلی به فروش نمی رسند و یا اینکه قیمت آنها حداقل 10 برابر است. به همین دلیل این 6 نمونه، بهترین پروژکتور رشد گیاه، در مجموعِ ارزش خرید (کیفیت بالا + قیمت مناسب) هستند.

1-  پروژکتور رشد گیاه صفحه ای مدل HLG V2 Quantum (بالاترین ارزش خرید در مجموع):

HLG اولین شرکت در دنیا بود که صفحات کوانتومی مجهز به دیودهای LED باز (یعنی LED های بدون لنز پوشاننده) را روانه بازار کرد. این دیودها نور سفیدی با دمای 3000 تا 4000 کلوین ساطع می کنند.

ورژن های جدیدتری از این محصولات تولید شده که بسته به نیاز شما دیودهای قرمز یا آبی بیشتری دارند. مثلا برای تقویت قدرت گلدهی از پروژکتورهایی با دیودهای ال ای دی قرمز بیشتر و برای رشد رویشی از دیودهای آبی بیشتر استفاده می شود.
این صفحات کوانتومی مزایای زیادی دارند که بزرگترین آنها شعاع پخش نور است چون این تجهیزات مساحت بزرگ با دیودهای کوچک بسیار زیاد دارند که می توانند تا شعاع بیشتری نور برای گیاهان تأمین کنند.
یکی دیگر از مزایای این مدل از بهترین پروژکتور رشد گیاه عدم تولید زیاد گرماست در نتیجه به فن نیازی ندارید. در عوض این تجهیزات به کمک هیت سینک خنک می شوند در نتیجه با عدم استفاده از فن، تجهیزات پهن و صافتری خواهید داشت و وزن کمتری نیز پیدا می کنند. از طرفی با مشکل سر و صدای فن و خراب شدگی آنها مواجه نخواهید بود.
مزیت بعدی این است که این مدل جزو پروژکتور رشد گیاه فول اسپکتروم قرار می گیرد که نوری مشابه با نور خورشید برای گیاه ارسال می کنند یعنی دقیقا همان نوری که گیاهان شما عاشق آن هستند.
عیب این محصولات قیمت نسبت بالای آنهاست با این حال ارزش هزینه کردن را دارند چون مزایا و ویژگی های بسیار خوبی برای آنها در نظر گرفته شده و بسیاری از نگرانی های شما را رفع می کند.

بهترین پروژکتور رشد گیاه مدل HLG V2 Quantum

بهترین پروژکتور رشد گیاه مدل HLG V2 Quantum

 خرید پروژکتور 240 وات سامسونگ مدل Samsung HLG LM301B 

ویژگی های محصول:

  • کم مصرف: 55 میکرومول بر ژول مصرف انرژی به معنای فوق العاده کم مصرف بودن آن است
  • قابلیت کم نور سازی یا دیم کردن: موقعی که به نور زیاد نیاز ندارید شدت نور به طور اتوماتیک کم می شود در نتیجه هزینه مصرف برق کاهش می یابد
  • امکان اتصال با یک پریز: تمامی لامپ های ال ای دی را می توانید فقط با یک پریز روشن کنید
  • پوشش ناحیه ای بیشتر: فضای بیشتری را با شعاع نوری گسترده پوشش می دهد
  • درایور با قابلیت دیم شدن: درایور با کیفیت بسیار بالا و امکان دیم شدن تا 10% شدت نور
  • طیف نوری کامل: بهترین پروژکتور رشد گیاه با دمای 3500 کلوین همراه با 660 نانومتر طول موج نوری قرمز
  • گارانتی: خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر
  • پروژکتور رشد گیاه صفحه ای کوانتومی سری SF مدل Spider Farmer (با ارزش خرید بالا): اگر برای خرید بهترین پروژکتور رشد گیاه، محصول اولی توجه شما را جلب کرده ولی بودجه خرید کافی ندارید، این محصول بهترین جایگزین است. از همان قطعات و دیودها استفاده شده ولی با قیمت کمتر به فروش می رسد. چرا؟

این محصول توسط یک شرکت چینی تولید می شود و نسبت به محصول اولی که در آمریکا تولید می شود طبیعتا قیمت کمتری دارد. در این محصول نیز همان میزان پوشش محیطی وجود دارد و اختلاف بسیار کمی بین آنهاست. در واقع این محصول مقدار خیلی کمی، پوشش محیطی کمتری دارد.
این محصول هم نیاز به فن ندارد و از تکنولوژی دیم شدن بهره گرفته است. در این محصول دیودهای IR یا مادون قرمز وجود دارند که در محصول اولی نیست. این محصول و پروژکتور قبلی دیودهای UV ندارند.

2- پروژکتور رشد گیاه صفحه ای کوانتومی سری SF مدل Spider Farmer (با ارزش خرید بالا):

اگر برای خرید بهترین پروژکتور رشد گیاه، محصول اولی توجه شما را جلب کرده ولی بودجه خرید کافی ندارید، این محصول بهترین جایگزین است. از همان قطعات و دیودها استفاده شده ولی با قیمت کمتر به فروش می رسد. چرا؟

این محصول توسط یک شرکت چینی تولید می شود و نسبت به محصول اولی که در آمریکا تولید می شود طبیعتا قیمت کمتری دارد. در این محصول نیز همان میزان پوشش محیطی دیده می شود و اختلاف بسیار کمی بین آنهاست. در واقع این محصول مقدار خیلی کمی، پوشش محیطی کمتری دارد.
این محصول هم نیاز به فن ندارد و از تکنولوژی دیم شدن بهره گرفته است. در این محصول دیودهای IR یا مادون قرمز وجود دارند که در محصول اولی نیست. این محصول و پروژکتور قبلی دیودهای UV ندارند.

مقایسه سری TS و SP از پروژکتورهای برند MARSHYDRO

ویژگی های محصول:

  • کم مصرف: نسبت به لامپ های HID می توانید تا 50% در مصرف برق خود صرفه جویی کنید.
  • توان خروجی مشابه با سیستم HID 400 واتی: اما هزینه خرید، نصب و راه اندازی کمتر است.
  • طیف نوری کامل یا فول اسپکتروم: بهترین پروژکتور رشد گیاه به فرم فول اسپکتروم که برای تمامی مراحل رشد گیاه مناسب است.
  • پوشش دهی محیطی عالی: فضای زیادی از محیط شما را کاور می کند.
  • لنزهای 90 درجه: امکان فوکوس کردن لنزها به طور دقیق بر روی گیاهان وجود دارد تا هیچ پرتو نوری هدر نرود
  • سازگار با هر ولتاژ استاندارد: روی هر ولتاژ استاندارد AC از 100 تا 240 ولت کار می کند
  • 100 هزار ساعت طول عمر: بین 8 تا 10 سال طول عمر بدون نیاز به تعویض لامپ ال ای دی
  • شامل کابل برق، کیت نصب و غیره 
بهترین پروژکتور رشد گیاه مدل Spider Farmer

بهترین پروژکتور رشد گیاه مدل Spider Farmer

خرید پروژکتور رشد گیاه   Marshydro Ts1000

3- پروژکتور ال ای دی سری COB مدل Phlizon (بهترین COB بازار):

بهترین پروژکتور رشد گیاه که از تکنولوژی COB (چیپ روی برد) استفاده می کند همین محصول است چون اکثر محصولات مشابه یا قیمت بالاتری دارند یا کیفیت خیلی پایینتری ارائه می کنند.

این محصول توان بالا و طیف نوری عالی دارد. در انواع 1000 وات، 1500 وات، 2000 وات، 2500 وات و 3000 وات تولید می شوند که نسبت به پروژکتورهای رشد گیاه مشابه مجهز به این تکنولوژی، عملکرد بهتری دارد.
پروژکتور Phlizon ترکیبی از COB (نور سفید با دمای 3000 کلوین و نور رنگی با دمای 600 کلوین) با دیودهای کمکی است که طیف نوری را تقویت می کندکه در آن طول موج ها، گیاه نیاز بیشتری دارد (آبی و قرمز)، البته دیودهای IR و UV هم در این محصول به کار رفته اند. به همین دلیل در لیست بهترین پروژکتور رشد گیاه قرار دارد.

ال ای دی ها بکار رفته کاملا شفاف هستند و برای دوره های گلدهی و رشد رویشی گیاه مناسب است.

ویژگی های محصول:

  • توان خروجی بسیار بالا با قابلیت نفوذ عالی: قدرت چیپ های COB زیاد بوده و قابلیت نفوذ بالایی دارند
  • کم مصرف با عمر طولانی
  • امکان روشن کردن پروژکتور تنها با یک پریز ساده
  • سازگار با شبکه برق AC با ولتاژ 100 تا 240 ولت
  • طول عمر بالا: 50 هزار ساعت عمر مفید به معنای 5 سال عمر محصول بدون نیاز به تعویض لامپ
  • فول اسپکتروم: ترکیبی ایده­آل از طیف های نوری مخصوصا با تمرکز ویژه روی نور آبی و قرمز و همچنین دارا بودن ال ای دی های UV و IR
  • گارانتی معتبر
بهترین پروژکتور رشد گیاه مدل Phlizon

بهترین پروژکتور رشد گیاه مدل Phlizon

4– پروژکتور Platinum LED Advanced Platinum (بالاترین کیفیت):

یقینا این محصول در لیست بهترین پروژکتور رشد گیاه قرار می گیرد که دارای 6 چراغ از P150 تا P1200 است. کوچکترین چراغ 86 واتی است که معادل یک لامپ 150 واتی HID نور تولید می کند و بزرگترین آن 690 واتی است که قابل قیاس با لامپ HID 1200 واتی می باشد.

این محصولات شاید قیمت بالایی داشته باشند اما در بین محصولات هم رده خود با تکنولوژی مشابه بهتری مدل موجود در بازار و پرفروش ترین آن به شمار می روند.

ویژگی های محصول:

  • طیف نوری کامل همراه با UV و IR: تمام نورهایی که گیاهان شما برای تمامی مراحل رشد نیاز دارند در این پروژکتور رشد گیاه بکار رفته است.
  • مصرف بهینه: توان مصرفی بالا در کنار مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر
  • ماندگاری بالا: 100 هزار ساعت طول عمر این پروژکتور معادل 8 تا 10 سال کارایی بدون نیاز به تعویض لامپ
  • قابل استفاده در تمامی شبکه های برق: با ولتاژ 85 تا 260 ولت از نوع AC کار می کند و کاملا سازگار است
  • گارانتی معتبر
پروژکتور مدل Platinum LED Advanced Platinum

بهترین پروژکتور رشد گیاه مدل Platinum LED Advanced Platinum

قیمت پروژکتور رشد گیاه

فروشگاه ایران سان لایت 4 مورد از بهترین پروژکتور رشد گیاه را به همراه مشخصات فنی کامل و توضیحات محصول خدمت شما مشتریان عزیز ارائه کرده است. با انتخاب یکی از این محصولات به طور کامل می توانید نیاز رشد گیاهان خود را رفع کنید.
برای اطلاع کامل از قیمت و مشخصات می توانید با کلیک بر روی هر محصول به صفحه خرید پروژکتور رشد گیاه منتقل شوید و به راحتی محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.
منبع:
https://growlightinfo.com/best-led-grow-lights

4.6/5 - (96 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *